« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 6 فروردین 1401 در ساعت 15 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آمار بازدید از اکسپو دبی

بالاخره آمار بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی در 10 روز اخیر رکورد شکنی کرد و با بیشترین آمار بازدید در بازه زمانی هفت روز از مرز بیست میلیون هم گذشت. با گذشت حدود شش ماه از آغاز برگزاری اکسپو دبی، در حالی که روزهای پایانی برپایی این نمایشگاه را سپری می‌کنیم، آمار بازدید نمایشگاه اکسپو دبی از مرز 20 میلیون بازدید فراتر رفت، این تا جایی است که به نقل از خبرگزاری‌های امارات در کمتر از 10 روز به پایان این نمایشگاه، آمار بازدید به نزدیک 21 میلیون بازدید رسیده است. برای مطلع شدن از حال و هوای روزهای پایانی برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی با ویزایونایتد همراه شوید.

 

اکسپو دبی 2020

 

مدت‌ها پیش تر از شیوع جهانی ویروس کرونا و حمله روسیه به اوکراین دفتر بین المللی نمایشگاهها (BIE) در سال 2013 در بین کشورهای نامزد برگزاری اکسپو شامل ترکیه، روسیه، امارات و برزیل، نام امارات و شهر دبی را واجد الشرایط برپایی این نمایشگاه اعلام نمود. طبق این اعلام شهر دبی متعهد شد در سال 2020 میزبان جهانیان در نمایشگاه اکسپو باشد. در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا، محوریت نمایشگاه اکسپوی دبی ایده پردازی در بخش فناوری پزشکی و درمانی است. مسئولان برگزاری اکسپو دبی با مهیا کردن شرایط پس از فراز و نشیب‌های متعدد برای برپایی نمایشگاه استقبال 25 میلیونی جهت بازدید از اکسپو دبی پیش بینی نموده بودند.

 

اکسپو دبی 2020

 

اکسپو 2021 به میزبانی شهر دبی، نخستین اکسپویی است که در شرایط شیوع جهانی‌کرونا هم اکنون در حال برگزاری است، که به هدف حمایت از رشد صنعت گردشگری امارات و توسعه مشاغل نوآور در این کشور و همچنین افزایش شهرت بین المللی این سرزمین، به عنوان مکانی امن برای بازرگانان سراسر جهان برگزار می‌گردد. طبق برنامه اعلام شده قرار بود از این نمایشگاه در سال 2020 رونمایی شود، اما با وجود انتشار ویروس‌کرونا، برگزاری آن یکسال به تعویق افتاد، و از تاریخ اول اکتبر 2021 پس از پشت سرگذاشتن یک سال بالاخره چهره گشود تا مشتاقان این نمایشگاه بیش از این منتظر نمانند. این نمایشگاه میزبان 192 کشور در مدت 182 روز تا تاریخ 31 مارس 2022 برابر با 11 فروردین 1401 می‌باشد، ایام نوروز 1401 آخرین فرصت برای بازدید از این نمایشگاه و شرکت در ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی مسئولان برگزاری اکسپو دبی برای بازدیدکنندگان و گردشگران خارجی است. آنچه اکسپوی دبی را از دیگر میزبانان پیشین این نمایشگاه متمایز می‌کند، حضور همین 192 شرکت کننده است. در واقع دبی با میزبانی در اکسپوی اخیر نسبت به ادوار پیشین توانسته است عنوان بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را به خویش اختصاص دهد.

بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی طبق آخرین آمار ۲۰,۸۱۹,۱۵۵ و آمار بازدید مجازی ۱۹۷ میلیون اعلام گردید. البته همانطور که گفته شد، پیش بینی مسئولان برگزاری اکسپو دبی در خصوص بازدید از این نمایشگاه با در نظر گرفتن شرایط کرونا و تاخیر در برگزاری این رویداد در حدود 25 میلیون بازدید در نظر گرفته شده بود، این در حالی است که این آمار در روزهای پایانی از مرز 20 میلیون گذشت و به بیست و یک میلیون بازدید رسید. معاون ارتباطات اکسپو دبی 2020 بر این باور است که با شرایط شیوع ویروس کرونا و حمله روسیه به اوکراین که چالشی جدید پس از همه گیری ویروس کرونا برای جهانیان محسوب می‌شود، دستاوردی ارزشمند و چشمگیر است.

جالب است بدانید که آمار بازدید از  اکسپوی دبی هم به سان دیگر اکسپوهای جهان، در نیمه دوم برگزاری این رویداد افزایش یافته است و مسئولان اکسپوی دبی انتظار دارند که آمار بازدید در روزهای پایانی که کمتر از یک هفته به پایان آن فرصت باقی است، افزایش یابد. طبق برنامه‌های اعلام شده روزهای پایانی نمایشگاه با ویژه برنامه‌های جذاب و هیجان‌انگیز از جمله برگزاری کنسرت‌های خوانندگان محبوب جهان و بازدید از افراد سرشناس همچون شاهزاده ویلیام، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و...همراه خواهد بود که می‌تواند تمایل افراد بازدید کننده و گردشگران خارجی حاضر در امارات و به ‌ویژه شهر دبی را برای بازدید از نمایشگاه افزایش دهد.

 

اکسپو دبی 2020

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای امارات، خرید تور دبی، هزینه ویزای دبی و دریافت خدمات سفر به دبی با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه ویزایونایتد تماس حاصل نمایید.

 

 مطالب مرتبط :

کمتر از یک هفته تا پایان اکسپو دبی

 

10 / 10
از 17 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :