جاذبه های گردشگری اسپانیا

اسپانیا را نه به عنوان یک کشور بلکه میتوان یکی از شهرهای اروپا نامید که با وجود جاذبه های شاد خود باعث شده تا هر گردشگری که به این کشور سفر میکند را به هیجان وادارد. سواحل بسیار زیبا و مسابقات گاوبازی همگی از جاذبه های اسپانیا هستند.

یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا که بسیار معروف نیز هست و کمتر کسی را میتوان یافت که این مسابقات را در تلویزیون و رسانه های گوناگون ندیده باشد، مراسم گاو بازی میباشد. مراسم گاوبازی از جاذبه های اسپانیا میباشد که هر ساله در تارخ مشخصی برگزار میشود و در طی آن تعدادی گاو وحشی به خیابان ها رها میشوند. افراد حاضر در این مراسم باید از دست گاوها فرار کرده و در کوچه ها و معابر تعیین شده شروع به فرار کنند.

جاذبه های گردشگری اسپانیا

لاکونچا را میتوان از بهترین شهرهای اسپانیا و شاید بهتر است بگوییم از بهترین شهرهای اروپا دانست. لاکونچا از بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا میباشد که با وجود ساحل بسیار زیبا، مکانی بسیار مناسب برای موج سواری و تفریحات دریایی به شمار میرود.

قنات سگویا از جاذبه های گردشگری اسپانیا محسوب میشود که دارای آثار باستانی باقی مانده از زمان رومی ها میباشد. قنات سگویا از ۲۴۰۰۰ بلوک که ابعاد برگی نیز دارند تشکیل شده و جالب است بدانید که با گذشت سالیان بسیار زیاد، این قنات آب مورد استفاده شهر را تامین میکند.

جاذبه های گردشگری اسپانیا

شهر کوئنکا یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اسپانیا میباشد که مابین شهرهای مادرید و والنسیا واقع و در دامنه کوه که شیب تندی نیز دارد واقع شده است. خانه های زیادی در لبه های صخره ساخته شده اند که موجب شده تا از عجیب ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری  اسپانیا به شمار رود.

جاذبه های گردشگری اسپانیا

ایبیزا شهری ساحلی در اسپانیا میباشد که از مفرح ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا محسوب میشود. در واقع این شهر یک جزیره در سواحل دریای مدیترانه متعلق به کشور اسپانیا میباشد و در فصول گرم سال جمعیت آن به حدود ۲ برابر میرسد. گردشگران زیادی برای استفاده از ساحل زیبا و خوشگذرانی در رستوران های اطراف آن به این جزیره زیبا سفر میکنند.

اسپانیا  نیز همانند برخی کشورهای اروپایی از کلیساهای تاریخی که قدمت طولانی دارند برخوردار است. کلیسای ساگراد فامیلیا یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا بوده که قدمت آن به دوران قرون وسطی میرسد. تور اسپانیا یکی از بهترین گزینه های سفر به این کشور زیبا میباشد که در قدم اول باید ویزای شینگن را اخذ کنید. اسپانیا از معاهده شینگن تبعیت کرده و برای ثبت نام در تور اسپانیا میبایست ویزای شینگن به منظور ورود به این کشور را دریافت کنید. همانطور که میدانید ویزای شینگن انواع گوناگونی دارد که برای مسافرت و گردشگری نیز ویزای مختص خود را دارد. ویزای شینگن مسافرتی به شما اجازه خواهد داد تا برای مدت مشخصی در کشور عضو معاهده اقامت کرده و بعد از سپری شدن مدت مشخص، باید به کشور خود بازگردید.

10 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :