ویزای پاکستان

تصویر پاکستان

یکی از کشورهایی که بسیاری از مسافران از ظرفیت های آن بی خبر هستند کشور پاکستان می باشد. بیشتر افراد این تصور را دارند که با ورود به مرزهای پاکستان خطرات متعددی آنان را تهدید می کند، اما به هیچ عنوان اینگونه نیست، تنش هایی که در این کشور و برخی موارد خاص اتفاق می افتد محدود به مناطق خاصی از پاکستان می باشد که ورود هر شخصی هم به انجا مجاز نیست. پاکستان یکی از کشورهایی است که در سال های گذشته مسافران اروپایی و آمریکایی زیادی برای تفریح و گردشگری به انجا سفر کرده اند. اگر قصد سفر به این کشور را دارید می بایستی ویزای پاکستان را اخذ نمایید در ادامه همراه ما باشید تا جزئیات کاملی از ویزای این کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سفر به پاکستان

پاکستان با مساحتی در حدود 882 هزار کیلومتر در جنوب آسیا قرار گرفته است و پایتخت آن اسلام آباد می باشد. این کشور از سمت غرب با ایران، از سمت شمال با چین و افغانستان و از سمت شمال شرق نیز با هند دارای مرز مشترک است. اب و هوای این کشور معتدل می باشد و در زمستان ها برف و در تابستان ها شاهد بارش باران هستیم. دین مردم این کشور اسلام می باشد و به زبان اردو و یا انگلیسی صحبت می کنند. برای سفر به این کشور بهترین ماه های سال اکتبر و می می باشد که مسافران زیادی نیز در این دو ماه از سال به پاکستان سفر می کنند. مردم این کشور فرهنگی مشابه با مردم ایران دارند. همان طور که گفتیم برای سفر به پاکستان می بایستی ویزای پاکستان را اخذ نمایید.

اخذ ویزای پاکستان

برای سفر به پاکستان می بایستی بر اساس نوع نیاز و هدف خود از سفر ویزایی متناسب با شرایط خود را دریافت نمایید. این ویزاها شامل ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای درمان و انواع دیگر ویزاها می باشد. اگر قصد سفر و تفریح را دارید می بایستی ویزای توریستی پاکستان را اخذ نمایید. در سال های قبل مسافران برای سفر به این کشور می بایستی با مراجعه به سفارت ویزای خود را دریافت می کردند. اما اکنون شما می توانید با مراجعه به سایت سفر هالیدی و ارائه مدارک مورد نیاز ویزای خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه دریافت نمایید. ویزای پاکستان در مدت زمان کوتاه و طی چند روز کاری برای شما صادر می شود که به مدت 3 ماه نیز اعتبار دارد و به شما اجازه می دهد که به مدت 1 ماه در کشور پاکستان اقامت داشته باشید.

اخذ ویزای توریستی پاکستان

تمامی ویزاهای تجاری و توریستی این کشور نیاز به دعوت نامه دارد که این دعوت نامه نیز توسط سفر هالیدی برای شما صادر می شود و با این ویزا می توانید از مرز زمینی و هوایی وارد خاک پاکستان شوید. البته توجه داشته باشید که تمامی انواع ویزاهای این کشور نیاز به حضور در سفارت و مصاحبه دارد. از این رو شما می بایستی درخواست خود را در سفر هالیدی ثبت نموده و هزینه ها ثبت درخواست نیز می بایستی توسط کردیت کارت انجام شود پس از ان کل این پروسه طی یک الی سه روز انجام می شود و مصاحبه سفارت نیز نیاز به وقت قبلی ندارد و شما می توانید در روزها کاری به سفارت این کشور مراجعه کرده و مصاحبه خود را انجام دهید. مدارک لازم برای اخذ این نوع ویزا شامل دعوت نامه، پاسپورت با 6 ماه اعتبار، یک قطعه عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و تکمیل فرم درخواست ویزا می باشد.

اخذ ویزای پاکستان با سفر هالیدی

تمامی این مراحل با همراهی تیم حرفه ای سفر هالیدی و ویزا یونایتد انجام می شود و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه وارد خاک پاکستان شوید. غیر از کشور پاکستان، سفر هالیدی در زمینه اخذ ویزای دیگر کشورهای آسیایی، اروپایی، امریکایی و عربی نیز تخصص دارد و شما می توانید بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت سفر هالیدی ویزای خود را از طریق پرداخت اینترنتی دریافت نمایید.


تعیین وقت دانشجوئی  سفارت آمریکا در پاکستان

واریزی سفارت آمریکا در پاکستان

هزینه ویزای سه ماهه پاکستان : 32 دلار

    با ثبت آنلاین ویزای پاکستان در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

اخذ ویزای آنلاین پاکستان

8 / 10
از 25 کاربر
ارسال نظر
Hasani : مرحله پرداخت پول
2 0
سلام ما از ماستر کارت عزيزي بانک استفاده میکنیم اما هرچه کوشش میکنیم مرحله پرداخت پول صورت نمیگیرد لطف نموده از کدام نوع ماستر کارت استفاده میگردد.
مدیریت : پاسخ
4 2
سلام وقت بخیر . جهت پرداختی ویزای پاکستان از هر دو نوع ویزا کارت و مستر کارت می توان استفاده نمود . ممکن هست که مستر کارت ایرادی دارد.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :