خدمات اخذ ویزا

خدمات اخذ ویزا

اخذ ویزا

بارها شنیده ایم که مسافران زیادی اقدام به درخواست ویزا نموده اند که معمولا یا خود اقدام به جمع آوری مدارک لازم  جهت اخذ ویزا کرده اند یا دفاتر و شرکت هایی که در زمینه اخذ ویزا فعالیت داشته اند این کار را انجام داده اند و نتیجه هم قطعا یا موفقت آمیز بوده و یا با شکست و رد شدن درخواست ویزا یا همان ریجکتی ویزا مواجه گردیده اند.

ویزای کشورها معمولا به دو دسته تقسیم می شوند که بدین صورت است :

  • امکان اقدام جهت اخذ ویزا توسط مسافر یا هر فرد و موسسه دیگری از طرف مسافر وجود دارد.
  • امکان اقدام جهت اخذ ویزا فقط توسط اسپانسر و یا دعوت نامه وجود دارد.

می توانیم با چند مثال در مورد ویزای کشورها این موضوع را توضیح دهیم تا بهتر متوجه شوید :

اخذ ویزای کانادا، ویزای شینگن، ویزای انگلیس، ویزای ژاپن از آن دسته ویزاهایی است که مسافر می تواند خود به تنهایی اقدام نماید که البته نیازمند دقت بسیار بالا و دانستن زبان انگلیسی است و اگر فرد بسیار دقیق و مسلط به زبان انگلیسی نیستید فکرش را هم نکنید که این کار را خودتان انجام دهید.

البته خاطر نشان می کنیم که برای ویزاهای توضیح داده شده امکان درخواست به همراه دعوت نامه نیز وجود دارد که این دعوت نامه ها می تواند از اشخاصی که شهروند کشور مقصد می باشند باشد یا شرکت های ثبت شده در آن کشور می توانند اقدام به صدور دعوت نامه نمایند.

جهت اخذ ویزای دبی نیز فقط توسط اسپانسر و دعوت نامه انجام می گردد و به نوعی دعوت کننده مسافر، یک شرکت در امارات بوده و این نوع ویزا بصورت شخصی قابل انجام نمی باشد.

اگر تمایل داشتید که در مورد ویزای کشورهایی که امکان این وجود دارد که خودتان اقدام کنید قطعا تحقیق و مطالعه کافی نمایید (چون کلا ما ایرانی ها دوست داریم همه کارها را خودمان انجام دهیم) و از موسسات و شرکت های مختلف در زمینه اخذ ویزا مشاوره بگیرید.

ضمنا در بعضی ویزاها مانند ویزای کانادا و یا ویزای انگلیس، جهت پرداخت و گرفتن وقت سفارت نیازمند داشتن کارت بانکی خارجی (ویزا کارت، مستر کارت و ...) نیز می باشید.

البته اعتقاد ما بر این است که هر کاری را به اهلش بسپارید و سعی کنید به شرکت های معتبر و معتمد این کار را واگذار کنید تا شانس گرفتن ویزای خود را بالا ببرید چون واقعا رد درخواست ویزا از طرف سفارت بسیار تلخ و ناگوار است.

در مورد ویزای بعضی کشورها نیز نیاز به رزرو هتل و پرواز و بیمه مسافرتی خواهید داشت که شرکتهای هواپیمایی در این راستا می توانند یاری رسان باشند.

در انتها بر اساس شنیده های بسیاری از مسافران عزیز لطفا دقت نمایید و با افراد متفرقه که مدعی اخذ ویزای صددرصد تضمینی یا تبلیغات دروغین دیگر بدون داشتن مجوز یا حتی محل کار مشخص اقدام به فریب می کنند باشید.

شرکت ویزا یونایتد به طور خاص و با سالها تجربه، در زمینه اخذ ویزای کشورها فعالیت می نماید و در روند صدور ویزای مسافران عزیز مثمر ثمر خواهد بود.

اخذ ویزا

 

 با ثبت آنلاین ویزای کشورها در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید

اخذ ویزای آنلاین کشورها

خدمات اخذ ویزا شامل مواردی چون :

  • ارائه مشاوره رایگان (حضوری)
  • رزرو و گرفتن وقت سفارت جهت اخذ ویزای شینگن
  • چک مدارک موجود و چیدمان مدارک جهت ارائه به سفارت
  • پر کردن فرم سفارت و پیکاپ ویزا (صرفاً برای ویزای کانادا)
  • صدور بیمه نامه مسافرتی معتبر ، رزرو بلیط هواپیما و هتلهای معتبر سرتاسر جهان
  • ویزای انگلیس و تعیین وقت سفارت
  • ویزای دبی
  • ویزای باکو
  • ویزای عمان
  • ویزای قطر
  • ویزای روسیه
  • ویزای هند
  • ویزای تاجیکستان
  • ویزای چین
  • و اکثر کشورهائی که نیاز به ویزا دارند را در ویزا یونایتد میتوانید تهیه کنید.
  • ویزا یونایتد،خدمات گردشگری،خدمات جهانگردی،خدمات ویزا

 

9 / 10
از 165 کاربر
ارسال نظر
جاوید سکندری : ویزای انگلیس
24 5
من از بچای افغانی هستم تو کشور ترکیه زندگی میکنم برای افغان ها هم خدمات ویزای انگلیس یعنی ویزای توریستی انجام میدهد اگه معلومات بدی خیلی ممنون میشم تشکر
مدیریت : پاسخ
22 5
سلام در حال حاضر امکانش نیست . موفق باشید
ادراکی : سلام برای گرفتن ویزای اذر بایجان برای دو ...
20 6
سلام برای گرفتن ویزای اذر بایجان برای دو نفر ایا شما انجام می دید و از چه طریق اسکن مدارک رو به شما برسونم
مدیریت : پاسخ
20 5
سلام ، بله همکاران ویزای آذربایجان(باکو) را انجام میدهند . با شماره دفتر 02188522362 و یا موبایل 09357772364 تماس بگیرید و اسکن پاسپورت را از طریق تلگرام ارسال فرمایید.
مدیریت : پاسخ
20 3
سلام ، بله همکاران ویزای آذربایجان(باکو) را انجام میدهند . با شماره دفتر 02188522362 و یا موبایل 09357772364 تماس بگیرید و اسکن پاسپورت را از طریق تلگرام ارسال فرمایید.
حميد اخلاصى : خدمات اخذ ويزا
23 4
سلام من از مشتريان شركت شما هستم كه بخاطر شغلم دائمآ در سفر هستم و ويزاى چند كشور را از شما دريافت كردم از جمله ويزاى شينگن،كانادا،قطر و آذربايجان . خواستم از كليه پرسنل خوبتان تشكر كنم و بهمه دوستان خود هم شركت شما را معرفى كرده ام .سپاسگزارم
مدیریت : پاسخ
19 5
سلام و روز بخیر دوست عزیز از اینکه ما را مورد لطف قرار دادید از طرف خود و مجموعه ویزا یونایتد کمال تشکر را دارم.سپاس فراوان
علیرضا : اخذویزا
19 2
سلام, من یکبار واسه دریافت ویزاتوریستی کانادا اقدام کردم ک ریجکت شدم وعلت ان سلبقه سفر برد, ایا امکان اخذ مجددویزا توریستی واسم هست؟تنها دلیل ریجکتی ک علامت زده بودن فقط تراول هیستوری بود, ممنون.
مدیریت : پاسخ
17 4
سلام در صورتیکه ویزای توریستی کانادا بدلیل تراول هیستوری یا همان کمبود یا نداشتن سفر باشد میتوانید یکی دوبار ویزای شینگن بگیرید و سفر نمائید و در اینحالت شانس شما برای گرفتن ویزای کانادا بیشتر خواهد شد. موفق و پیروز باشید
مجید : سفر به آلمان
18 3
درود بر شما . فرزندی دارم پانزده ساله ( پسر ) بسیار علاقه مند سفر به آلمان است . آیا میتواند به تنهایی سفر کند و آیا امکان دریافت ویزا برای ایشان هست یا خیر ؟
مدیریت : پاسخ
17 5
درود فراوان ایشان میتوانند جهت ویزای شینگن(آلمان) با شما یا مادرشان اقدام کنند در غیر اینصورت نمیتوانند ویزا بگیرند . البته پس از دریافت ویزا در صورتیکه شما یا همسرتان نمیتوانید بروند ، میتوانند بهمراه نزدیکان و بستگان سفر کنند موفق باشید
نیما : خدمات شینگن آلمان
19 2
سلام و تبریک سال نو........... خواستم بدونم ریز خدمات شما و همچنین هزینه ویزای شینگن آلمان برای یک خانواده 3 نفری به چه صورت است؟........ ممنون
مدیریت : پاسخ
18 4
سلام عید مبارک استعلام نرخ ویزای شینگن را تلفنی بگیرید . سپاس
بیزن رستمی : سوال
20 2
با سلام لطفا در خصوص ویزای توریستی شینگن از کجا اقدام کشور بهتر است اقدام کنیم
مدیریت : پاسخ
19 2
سلام در مورد ویزای شینگن مدارک یکسان نیاز دارد فقط سفارت فرانسه نیازی به سند ملکی ندارد . در مورد سوال شما هم نمیتوان جواب خاصی داد ولی بطور معمول مسافران اکثرا از سفارتهای فرانسه ایتالیا آلمان هلند ویزا میگیرند
حمید : ویزای بوسنی یا ترکیه
16 3
شرایط ویزای بوسنی و ترکیه کدومش راحتر و چه راهی بهتر جواب میده ؟؟؟ مرسی
مدیریت : پاسخ
17 3
سلام ترکیه به ویزا برای ایرانیان نیاز ندارد. از ویزای بوسنی اطلاعی ندارم.
مهدی : شینگن
17 0
سلام. در حال حاضر کدوم کشور راحتتر ویزای شینگن رو میدن و کمتر ریجکت دارن؟ ممنون..
مدیریت : پاسخ
16 0
سلام قوانین ویزای شینگن در تمام کشورهای عضو این پیمان جهت دریافت ویزا یکسان است ولی در هر زمان متغیرأ هر کشور با توجه به میزان درخواستها سختگیری بیشتر یا کمتری انجام میدهند.
مسعود : ویزای کاری
11 0
با سلام و خسته نباشید ایا ویزای کاری عمان با معرفی شغل انجام میشود
مدیریت : پاسخ
11 0
سلام ویزای اقامت دو ساله عمان را انجام میدهیم که اجازه کار را دارد ولی پیدا کردن شغل را خودتان باید انجام دهید.
مدیریت : پاسخ
12 0
سلام ویزای اقامت دو ساله عمان را انجام میدهیم که اجازه کار را دارد ولی پیدا کردن شغل را خودتان باید انجام دهید.
زاهد قاسمی : اخذ وبزای توریستی فرانسه
7 0
لطف‌توضیع بدید که چ مدارکی لازم داره وهزینش چنده؟؟ممنون
مدیریت : پاسخ
7 0
سلام در بخش مدارک ویزای شینگن در همین سایت مدارک لازم مشخص شده و برای استعلام هزینه لطفا با کارشناسان ویزا یونایتد تماس بگیرید.
وهاب : خروج از ایران
8 0
سلام خسته نباشید ، من میخواهم هرجوری شده از ایران خارج بشوم ولی نمی دونم چطور یک پسر ۱۶ ساله هم دارم الان با کمترین هزینه چه می توانم بکنم ممنون میشم راهنامایی ام کنید.
مدیریت : پاسخ
8 2
سلام راه قانونی ،گرفتن ویزاست. ممکن است در صورتیکه مهارت خاصی دارید از لحاظ کاری اقدام کنید.
کثیری : ویزای امارات
1 0
با سلام واحترام من برای 14 روز از ابتدای بهمن ماه امسال ویزا برای خانواده ام که 5 نفر هستیم لازم دارم. از الان باید اقدام کنم یا هنوز زود است. دفتر شما این کار را انجام میدهد؟ ممنون
مدیریت : پاسخ
1 0
با سلام.از زمانی که ویزای امارات صادر میشود 57 روز فرصت دارید از آن استفاده کنید در این 57 روز هرروزی که وارد بشوید میتوانید 14 روز اقامت داشته باشید .بله ما خدمات اخذ ویزای کشور امارات را انجام میدهیم لطفا با همکاران ما در ارتباط باشید
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام روز بخیر. بله ما براتون اقدام میکنیم. 1 هفته زودتر هم اقدام کنید کافیه به این دلیل که صدور ویزای دبی 3 تا4 روز کاری بیشتر زمان نمیبرد.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :