تماس کلیک کنید 02121000140

اقامت و مهاجرت

10 / 10
از 25 کاربر

در سال های گذشته بسیاری از ایرانیان مشتاق اخذ اقامت و مهاجرت شده اند به طوری که در 30 سال گذشته آمار مهاجرت به بیش از 2 برابر رسیده است. از دلایل این اشتیاق می توان به شرایط مناسب کاری، مطلوبیت های اجتماعی، داشتن شرایط زندگی و آب و هوایی مناسب، امنیت و اوضاع اقتصادی پایدار اشاره کرد. در گذشته کمتر کسی به فکر اقامت و مهاجرت بود اما اکنون هر خانواده ای حتما در اطراف خود فردی را می شناسد که مهاجرت کرده است.

اخذ اقامت و مهاجرت از ایران

بررسی آمارها نشان می دهد که از سال 1990 تا سال 2024 نمودار مهاجرت ایرانیان رشد فزاینده ای را تجربه کرده است. طیف گسترده ای از این افراد شامل فارغ التحصیلان دانشگاه ها برای مهاجرت تحصیلی، کارکنان و کارمندان سازمان ها و ادارات برای مهاجرت کاری، سرمایه گذاران برای مهاجرت سرمایه گذاری و اقشار دیگری از این دست بوده اند. آمار مهاجرت آقایان با خانم ها تقریبا برابر است و بیشترین کشورهایی که برای مهاجرت درخواست داده می شود سوئد، انگلیس، ایتالیا، آلمان و کانادا است که جزو کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت و اخذ اقامت ایرانیان است.

چگونگی اخذ اقامت

در مسیر مهاجرت و یا سفر اولین و مهمترین مسئله ای که باید به ان توجه داشته باشید مسئله اخذ ویزا است. مسئله بسیار مهمی که برای همه مسافران و مهاجران به اروپا حائز اهمیت است. توجه داشته باشید که مهاجرت شما به آن طرف مرزها بستگی به داشتن چند شرط دارد که شامل داشتن برنامه و پشتکار، برخورداری از توانایی مالی کافی، نداشتن سو پیشینه، داشتن توانایی و مهارت، داشتن مدرک زبان و داشتن کارت پایان خدمت می باشد. در کنار این موضوع بهره مندی از توانمندی یک آژانس مسافرتی و یا شرکت مهاجرتی معتبر و با سابقه در این زمینه بسیار مهم می باشد.

روش های زیادی برای اخذ اقامت و مهاجرت به خارج از کشور وجود دارد که شامل مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق پناهندگی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، خرید بیزینس، استارت آپ، خرید ملک، گلدن ویزا، کارآفرینی، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق خانواده یا همراه، مهاجرت از طریق دعوت نامه و بسیاری روش های دیگر می باشد.

اخذ ویزای کشورها

یکی از مجموعه هایی که می تواند شما را در زمینه اخذ ویزای اکثر کشورها همراهی نمایند، ویزا یونایتد می باشد از طریق این مجموعه شما می توانید اقامت بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی و حتی آمریکایی را اخذ نمایید. بدین منظور برای مشاوره رایگان اخذ ویزا و اقامت می توانید با کارشناسان ما در ویزایونایتد تماس گرفته و سوالات خود را در این زمینه با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

تماس با ما

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
پیمان :
2 0
با درود چه شغل هایی در پاریس مناسب و درامد زا است؟
مدیریت : سلام بهترین و پردرآمدترین شغلها در پاریس ، شامل رستورانها ، فست فودها، کافه ها میباشد و علت آن توریستهای زیادیست که هر ساله از فرانسه و خصوصا پاریس بازدید میکنند.
محسن صدرا :
2 0
با سلام آیا از طریق ملک میشود پلیت فرانسه رو گرفت؟
مدیریت : سلام بله با خرید ملک میتوانید اقامت فرانسه را دریافت کنید.
سیاوش :
0 0
سلام من 16سالمه قصد سفر به قطر دارم برای زندگی چطور باید ویزا بگیرم بعد چه مدارک دیگه لازمم بعد میخوام فوتبالیست بشم درخواست پناهندگی بدم قبول میکنن به نظر شما بعد حداقل چقدر پول لازم هست بعد چند ماهه جواب میدن راستی چطوری باید درخواست پناهندگی بدیم
مدیریت : سلام در صورتیکه در تستهای باشگاه پذیرفته شوید میتوانید اقامت بگیرید در آینده ولی قطر پناهنده نمیگیرد.