ویزای اسپانیا

یکی از کشورهای اروپایی که سالانه مسافران زیادی را به سمت خود جذب می نماید کشور اسپانیا می باشد. این کشور با دارای بودن آب و هوای بسیار معتدل و مردمی خون گرم و مهمان نواز پذیرای توریست های خارجی زیادی از سراسر جهان می باشد. در کنار این موضوع غذاهای لذیذ، سواحل بسیار زیبا، هزینه های مقرون به صرفه و بسیاری از پارامترهای مثبت دیگر باعث شده است که سفر به اسپانیا به یکی از بی نظیرترین تجربه های هر فردی تبدیل شود. برای سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای اسپانیا هستید، که در ادامه جزئیات آن را تشریح خواهیم کرد.

سفر به اسپانیا

تعداد گردشگران این کشور، سالانه به بیش از 30 میلیون نفر رسیده است، در این کشور می توانید ترکیب معماری مدرن و سنتی را درکنار هم داشته باشید که نظر هر فردی را جذب می کند. طبیعت این کشور آنقدر زیبا است که سالانه بسیاری از فیلم سازان و مستند سازان به همراه تیم خود برای تهیه ویدئو به این کشور سفر می کنند و لوکیشن های جذاب آن پاتوق فیلم سازان مشهور است. در کنار این موضوع ما شاهد حضور بهترین تیم های ورزشی در این کشور هستیم که توریسم ورزشی نیز یکی دیگر از جنبه های گردشگری اسپانیا محسوب می شود.

در اواخر اسفند و اوایل فروردین ماه انواع فستیوال های مختلف در این کشور برگزار می شود که جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. اگر هم تمایلی به سفر در هنگام شلوغی ندارید می توانید در فصل تابستان به این کشور سفر نمایید و از آب و هوای ساحلی و مناظر دوست داشتی این کشور لذت ببرید. اسپانیا بیش از 5 هزار مایل خط ساحلی دارد از ماه مارس تا ماه مه بهترین زمان برای پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری در این کشور است. در هتل های این کشور تمامی امکانات مورد نظر برای شما وجود دارد و می توانید از امکانات آن بهره مند شوید. تمیزی و نظافت در هتل های اسپانیا حرف اول را می زند و شما هر هتلی را که انتخاب کنید بعد از خارج شدن از آن احساس رضایت خواهید داشت.

اخذ ویزای اسپانیا

برای سفر به اسپانیا همانند دیگر کشورها نیاز به اخذ ویزای این کشور دارید. بر اساس شرایط خود و هدفتان از سفر می بایستی ویزای مورد نظر را دریافت نمایید. این ویزاها شامل ویزای سرمایه گذاری، ویزای خرید ملک، گلدن ویزا، ویزای تحصیلی، شرکت در دوره زبان اسپانیایی، ویزای خرید بیزینس و بسیاری موارد دیگر می باشد. اما یکی از محبوب ترین ویزاها ویزای توریستی اسپانیا می باشد، که می توانید به منظور سفر و گردشگری در اسپانیا آن را دریافت نمایید.

بدین منظور در ابتدا می بایستی از طریق ورود به سایت سفر هالیدی و با ارائه مدارک مورد نیاز وقت سفارت این کشور را اخذ نمایید. این مدارک شامل فرم تکمیل شده سفارت، مدارک شغلی، پرینت حساب بانکی، تمکن مالی، شناسنامه، سند ملکی (اختیاری) و ترجمه کلیه مدارک می باشد. از طریق سایت سفر هالیدی می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای توریستی اسپانیا را اخذ نمایید. شرکت BLS نماینده رسمی اسپانیا در تهران می باشد و تصمیم گیری در مورد قبول و یا رد ویزای شما طی 15 تا 20 روز کاری توسط این مجموعه انجام خواهد شد.

اخذ ویزای توریستی اسپانیا

توجه داشته باشید که سابقه سفر به منظور اخذ ویزای توریستی این کشور همانند دیگر کشورهای اروپایی از اهمیت خاصی برخوردار است. در کنار این موضوع داشتن رزرو هتل و بلیط هواپیما نیز در تایید ویزای شما تاثیرگذار خواهد بود. اگر بار اول است که به این کشور سفر می کنید سعی کنید مدت زمان سفر خود را کوتاه در نظر بگیرید تا احتمال تایید ویزای شما بیشتر شود. در صورتی که در این زمینه سوال داشتید می توانید با کارشناسان ما در ویزایونایتد تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.


 با ثبت آنلاین ویزای اسپانیا در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید

وقت سفارت اسپانیا

 تماس با ما

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :