ویزای کامرون

یکی از کشورهای آفریقایی که در دهه های اخیر کمتر کسی به آن سفر کرده و کمتر مورد توجه قرار گرفته، کشور کامرون می باشد. این کشور سواحل بسیار زیبا و هوای بارانی دارد. وجود آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف در این کشور یکی از جاذبه های سفر به کامرون است. در کنار این موضوع کامرون در مقایسه با دیگر کشورهای آفریقایی از وضعیت مناسب تری برخوردار است و توانسته در سال های گذشته غیر از کشاورزی درامد خود را از راه گردشگری نیز به دست آورد. برای سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای کامرون هستیم، در ادامه همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری از این موضوع را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

سفر به کامرون

به دلیل موقعیت جغرافیایی کامرون، این کشور گاهی جزئی از آفریقای مرکزی تلقی می شود و گاهی دیگر نیز به عنوان بخشی از آفریقایی غربی شناخته می شود. جالب است بدانید که در این کشور 250 زبان بومی وجود دارد. اما غالبا مردم این کشور به زبان فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند. همچنین دین بیشتر مردم این کشور مسیحی است. نکته مهمی که وجود دارد این است با توجه به قرارگیری این کشور در قاره آفریقا برخی بر این باورند که کامرون لوکس و به قول معروف لاکچری نیست، اما باید توجه داشته باشید که همانطور که گفتیم این کشور وضعیت خیلی بهتری نسبت به دیگر کشورهای آفریقایی دارد.

سفر به کامرون برای کسی که اولین بار و یا چندمین بار به این کشور سفر می کند باز هم جذاب است، بناهای تاریخی متعدد در کنار حیات وحش باورنکردنی از جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شود. برای دیدن اقوام مختلف می توانید به شهر یائونده پایتخت این کشور سفر نمایید، پیشنهاد ما برای قدم زدن در جنگل های این کشور منطقه برتوآ است، اگر علاقه مند به شکار هستید می توانید به شهر ماروآ سفر نمایید؛ در نهایت همه موقعیت ها برای داشتن یک سفر عالی و بی نظیر به کامرون برای شما فراهم است.

اخذ ویزای کامرون

برای سفر به کامرون نیز می بایستی با توجه به شرایط و هدف خود از سفر ویزای خود را دریافت نمایید. این ویزاها شامل ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای تجاری و یا سرمایه گذاری می باشد. اما یکی از مهم ترین ویزاها، ویزای توریستی کامرون می باشد. به جز 6 کشور نیجریه، گابن، آفریقای مرکزی، گینه استوایی، چاد و کنگو، اتباع بقیه کشورها می بایستی برای سفر به این کشور ویزای توریستی کامرون را دریافت نمایند. برای اخذ این ویزا می بایستی پاسپورت خود را با 6 ماه اعتبار بعلاوه یک قطعه عکس ارائه دهید. توجه داشته باشید که برای اخذ ویزای این کشور به تمکن مالی هم نیاز دارید.

بدین منظور می توانید با مراجعه به سایت سفر هالیدی و ارائه مدارک مورد نیاز، درخواست خود را در صفحه ویزای کامرون ثبت نمایید. مزیت اخذ ویزا از طریق سفر هالیدی این است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای خود را دریافت نمایید. همچنین شما می توانید بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت هزینه های خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.

 با ثبت آنلاین ویزای کامرون در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید


اخذ ویزای آنلاین کامرون

تماس با ما

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :