ویزای ایتالیا

یکی از کشورهای جذاب برای سفر و گردشگری ایتالیا است که دنیایی از اماکن تفریحی و تاریخی را برای مسافران در خود جای داده، با سفر به این کشور وارد دنیای خیابان های سنگ فرش شده و سواحل بسیار زیبا می شود. دنیایی که در آن بخشی از رشته کوه آلپ قرار دارد و در بین بهترین کشورها نظیر سوییس، فرانسه، اتریش و اسلوونی قرار گرفته است. برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزای ایتالیا دارید. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات تکمیلی را در این باره در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سفر به ایتالیا

جاذبه های توریستی ایتالیا آنقدر زیاد است که هر توریستی را با هر سلیقه ای به سمت خود جذب می کند. ایتالیا بیش از 7500 کیلومتر ساحل دارد؛ این سواحل چشم انداز بسیار زیبایی دارد و در آن هر نوع تفریحات آبی که در ذهن خود تصور کنید وجود دارد. در این کشور بیش از 3300 موزه تاریخی وجود دارد و هیچ گردشگری نمی تواند تمام این موزه ها را در یک سفر ببیند. زیبایی این کشور به حدی است که وقتی وارد ان می شوید احساس می کنید وارد قلمرو رویاهایتان شده اید. یکی از دلایل سفر به این کشور وجود متنوع ترین و خوشمزه ترین غذاهای اصیل ایتالیایی است. بهترین زمان سفر به ایتالیا تابستان است. بسیاری از توریست ها در این فصل به ایتالیا سفر می کنند. البته هر فصل جذابیت های خاص خودش را دارد.

بیش از 93 درصد مردم این کشور به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. معمولا دمای هوا در این کشور 20 درجه است و در سردترین حالت معمولا به 12 درجه می رسد. پایتخت این کشور شهر رم می باشد. این شهر در نزیکی دریای مدیترانه قرار گرفته است. میلان، ناپل، تورین، ونیز، برگامو، فلورانس، جنوا و فلورانس از محبوب ترین شهرهای این کشور برای گردشگران است. خانواده در این کشور حرف اول را می زند و جز محورهای فرهنگی مهم در ایتالیا محسوب می شود. برای سفر به این کشور زیبا و جذاب می بایستی ویزای ایتالیا را دریافت نمایید.

ویزای ایتالیا

این کشور نیز همانند دیگر کشورهای اروپایی قوانین خاص خودش را دارد و افراد می بایستی بر حسب هدف خود از سفر می بایستی ویزای خود را دریافت کنند. این ویزاها شامل ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای تجاری، ویزای سرمایه گذاری، ویزای درمانی و بسیاری موارد دیگر می باشد. اما محبوب ترین ویزا برای توریست هایی که قصد تفریح و گردشگری در این کشور را دارند، ویزای توریستی ایتالیا می باشد. برای اخذ این ویزا می بایستی از طریق سایت سفر هالیدی اقدام کرده و در مدت 15روز این ویزا را دریافت نمایید.

این ویزاها معمولا با اعتبار 1ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه، 1 ساله و 5 ساله صادر می شود. ویزای توریستی ایتالیا یکی از محبوب ترین ویزاها بین اتباع ایرانی است. برای اخذ ویزای این کشور به تمکن مالی و گردش حساب نیاز است که شما می توانید با ارائه این مدارک به سفارت این کشور مراجعه کرده و پروسه اخذ ویزای ایتالیا را استارت بزنید. تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا معمولا بین 250 تا 300 میلیون تومان است و می بایستی دفعات تراکنش های مالی فرد متقاضی متناسب باشد. برای اخذ این ویزا می بایستی پاسپورت، به همراه 2 قطعه عکس، رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل، بیمه مسافرتی، گواهی اشتغال به کار و یا تحصیل، در صورت متاهل بودن اصل و ترجمه سند ازدواج و اصل و ترجمه شغلی و تحصیلی را ارائه دهید.

اخذ ویزای توریستی با سفر هالیدی

به منظور اخذ ویزای کشورهای مختلف آسیایی، عربی، آفریقایی، اروپایی و آمریکایی می توانید با مراجعه به سایت سفرهالیدی ویزای خود را در سریع ترین زمان ممکن و کمترین هزینه دریافت نمایید. مزیت سفر هالیدی این است که شما بدون مراجعه حضوری و با پرداخت اینترنتی می توانید ویزای خود را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

اخذ ویزای آنلاین ایتالیا

تماس با ما

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :