« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 31 تير 1399 در ساعت 17 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 4 )

از تاریخ 18 ژوئیه 2017 پس از انتقال بخش مصاحبه سفارت فرانسه به ساختمان پالادیوم و شرکت VFS ، از آن پس در روند اخذ ویزای شینگن تغییراتی را داشته است، به عنوان مثال هزینه ی 25 یورو جهت وقت دهی افزایش یافته است همچنین بخش های مختلفی به سفارت افزوده شده:

  • اتاق عکس فوری (برای متقاضیانی که عکس سفارتشان مشکل دارد و یا فراموش کرده اند).
  • کپی و پرینت (که برای افرادی است که کپی از مدارکشان ناقص است) که هزینه ی هر نفر 15 دلاربرای عکس فوری و هر پرینت 5 دلار می باشد؛ پس بهتر است تمام مدارک خود را تکمیل کنید تا مجبور نشوید هزینه ای گزاف پرداخت کنید .

همچنین درسازمان VFS دیگر مصاحبه ای صورت نخواهد پذیرفت، در این راستا بخشی اضافه شده است که تمام مدارک متقاضی را چک کرده و انگشت نگاری میکند؛ اما در مجموع دیگر برای اخذ ویزای شینگن فرانسه نیازی به مصاحبه نخواهد بود.

وقت سفارت ایتالیا

 

وقت سفارت اسپانیا

9 / 10
از 10 کاربر
ارسال نظر
.... : ..
0 0
باسلام ایا در پلادیوم سفارت فرانسه برگه به ما میدهد که امضاکنیم درفرانسه پناهنده نخواهیم شد؟؟؟؟؟
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام هر کشور قوانین ویزای خاص خود را دارد و ممکن هست پس از صدور ویزا تعهدات لازم را اخذ کند.در صورتیکه این احتمال را بدهند قطعا ویزایی برای فرد صادر نمیکنند.
سیاوش : اقامت فرانسه
1 0
سلام ممنون از توضیهات خوب ومفید شما. من وهمسرودخترم ویزا مولتیبل فرانسه را داریم.و همچنین خانه ای در سال ۲۰۱۴ در فرانسه خریدیم.برای زندگی در فرانسه نیاز به اقامت داریم لطفا کمک کنید ونیز هزینه را اعلام بفرمایید. با سپاس
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام خرید ملک در اروپا منجر به اقامت نمیشود . در صورتیکه تصمیم و اراده کامل دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید. سپاس
محمد : نوبت سفارت
0 0
ایا برای زن و شوهر 2تا نوبت جداگانه باید اخذ شود؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام جهت نوبت ویزای شینگن میتوانید هم جداگانه اقدام کنید هم میتوانید یک پرونده باشید ولی هزینه هر نفر جهت واریزی باید پرداخت شود . البته اگر جداگانه اقدام کنید ممکن است نوبت ویزای شینگن هر نفر در یکروز نباشد و همچنین جوابدهی ممکن است در یک تاریخ برای دو نفر متفاوت باشد حتی اگر در یکروز برای مصاحبه مراجعه فرمائید، البته با تفاوت یکی دو روز موفق باشید
ازاده : ریجکتی فرانسه
0 0
سلام،۶ ماه پیش تنها بدون شوهر وپسرم از طریق اژانس اقدام کردم با دختر خالم ،اون ویزا شد ولی با کامل بودن مدارک و ضمانت شوهرم من رجکت شدم،امسال بهتره از چه سفارتی هر دو با هم اقدام کنیم ؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام از هر کشوری میتوانید اقدام کنید البته بهتره بغیر از فرانسه باشه که قبلا ریجکت شدید.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :