« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 31 تير 1399 در ساعت 17 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جاستین ترودو نخست وزیر جوان و فعلی کانادا اعلام نمود که در سال 2019 و انتخابات جدید نخست وزیری کانادا بعنوان رهبر حزب لیبرال در مقابل اندرو شیر رهبر حزب محافظه کاران رقابت خواهد نمود.

جاستین ترودو در مصاحبه ای که در تاریخ  20 آگوست 2018 مطابق با 29 مرداد 97 انجام داد رسمأ نامزدی خود را برای انتخابات نخست وزیری آتی اعلام نمود.

همچنین جاستین ترودو در صفحه فیس بوکش اینچنین نوشت :  از سال ۲۰۱۵ میلادی به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم اما همچنان کارهای بسیاری وجود دارند که باید با کمک یکدیگر انجام دهیم.

در سال 2015 جاستین ترودو با شعار (تغییر واقعی) توانست گوی سبقت را از نامزد انتخاباتی حزب محافظه کار ربوده و بمدت 4 سال نخست وزیر کانادا گردد.

جاستین ترودو فرزند پیر ترودو  پانزدهمین نخست وزیر کاناداست .

این نخست وزیر جوان با حاضر شدن در مجامع عمومی و رسمی با جورابهائی رنگارنگ توجه رسانه ها را بخود جلب کرده که در جواب سوالات متعدد خبرنگاران گفته من منافاتی بین پوشیدن لباسهای رنگارنگ با نخست وزیری نمیبینم ولی ظاهرأ این نوع پوشش در جهت کمک به جوانیست که مبتلا به سندرم داون میباشد و شرکتی در زمینه تولید جورابهای رنگارنگ دارد.

جاستین ترودو قول داده در صورت برنده شدن در انتخابات وضعیت زندگی مردم کانادا را بهبود بخشد و همچنین فاصله طبقاتی بین ثروتمندان و فقیران را کمتر و کمتر کند.

نخست وزیر محبوب کانادا در نوروز سال 96 به ایرانیان و تمامی فارسی زبانان به سه زبان فارسی ،انگلیسی و فرانسوی این مناسبت را تبریک گفت.

همچنین پس از نخست وزیری در سال 2015 ، شرایط ویزای توریستی کانادا را برای ایرانیان که تا به قبل از این بسختی ویزا میگرفتند به ویزای مولتی پنجساله کانادا تغییر داد.

امیدواریم این خبر مورد قبول خوانندگان واقع گردد.

در صورتیکه نظر یا پیشنهادی دارید در قسمت ارسال نظر در پایین همین صفحه مطرح نمائید.

 

اخذ ویزای کانادا

 

10 / 10
از 8 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :