بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 22 بهمن 1400 در ساعت 0 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ویزای طلایی امارات

همانطور که می‌دانید متقاضیان سفر به امارات و شهر زیبای دبی که به قصد تفریح و استراحت و  بازدید از جاذبه های گردشگری دبی عازم این کشور می‌شوند، نیازمند اخذ ویزای امارات هستند. ویزای امارات یا به عبارتی ویزای دبی در انواع مختلف خود این امکان را به گردشگران خارجی می‌دهد که به صورت کوتاه مدت از 14روزه و 30روزه تا بلند مدت 90روزه ویزا دریافت نمایند و به صورت یکبار ورود و چندبار ورود با مقاصد مختلف به این سرزمین سفر کنند.

 برخی متقاضیان با دریافت اقامت دوساله می‌توانند مدت زمان حضور خویش در امارات را برای انجام اقدامات و مقاصدشان افزایش دهند، اما پس از دوسال مجبور به تمدید  ویزای اقامت خویش هستند و این امکان هم وجود دارد که ویزای دوساله متقاضیان تمدید نگردد.

شاید این پرسش مطرح شود که چگونه بیشتر از دوسال با مالکیت صدرصد، بدون داشتن کفیل و حامیان ملی در امارات می‌توان اقامت نمود؟

 باید بگوییم که پاسخ این پرسش بسیار ساده است، به گونه‌ای که شما با داشتن «ویزای طلایی امارت» می‌توانید امکان اقامت 5 تا 10 سال دریافت نمایید و با تمدید پیاپی آن و فراهم کردن برخی شرایط  اقامت دائم امارات را دریافت نمایید. اما همانطور که حدس میزنید دریافت ویزای طلایی کار چندان آسانی نیست و متقاضیان باید دارای شرایط خاصی باشند. در این بخش قصد داریم تا شما را با ویزای طلایی امارات بیشتر آشنا کنیم، پس با ویزایونایتد همراه شوید.

ویزای طلایی امارات

امارات متحده عربی هر از چند گاهی با هدف رشد و ترقی هرچه بیشتر این سرزمین، سیاست های سرمایه‌گذار پسند و نخبه گرایانه‌ای را به جهانیان معرفی می‌نماید . نتایج درخشان رهبری و مدیریت یکپارچه و هدفمند حاکمان هفت شیخ نشین امارات در سال های اخیر خود مهر تاییدی بر این امر است. برنامه ویزای طلایی امارات نیز یکی از همین ابتکارات برای جذب کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، محققان، پزشکان حاذق، استعدادهای درخشان، نیروهای مجرب و کارآزموده و همچنین افراد متخصص و ماهر در این کشور است.

سیستم ویزای طلایی که در سال 2019 معرفی شد، اقامت طولانی مدت 5 و 10 ساله را برای مهاجران نخبه با شرایط خاص در یکی از دو شهر «ابوظبی» و «دبی»  فراهم می‌نماید. طبق آخرین آمار تخمین زده می شود که حدود 450 مهاجر از زمان اعلام اولیه سیستم ویزای طلایی با حکم «شیخ محمد بن راشد»، حاکم دبی، موفق به اخذ ویزای طلایی امارات شده‌اند.

ویزای طلایی امارات، یک ویزای 5 تا 10 ساله است که به پنج دسته از افراد غیر مقیم شامل کارآفرینان، مدیران ارشد اجرایی، سرمایه گذاران، دانشجویان شایسته و محققان و دانشمندان، مشروط به داشتن شرایطی تعلق می‌گیرد. افراد مذکور با دریافت ویزای طلایی امارات می‌توانند وابستگان و افراد تحت تکفل خود مثل پدر، مادر، همسر، فرزندان و...به خود پیوست کند. دارندگان ویزای طلایی امارات با توجه به مدت اعتبار ویزای خود می‌توانند تا مدت 5 تا 10 سال در امارات اقامت داشته باشند و پس از پایان این مدت، ویزای طلایی خویش را دوباره تمدید نمایند. ویزای طلایی امارات در صورتی تمدید می‌گردد که دارنده این ویزا در مدت اقامت خود به تمامی تعهدات خویش پایبند بوده و کلیه ضوابط و قوانین کشور امارات را رعایت کرده باشد.

شرایط دریافت ویزای طلایی 10 ساله امارات

ویزای طلایی امارات برای سرمایه‌گذاران و نخبگان با استعدادهای خاص صادر می‌گردد. متقاضیان دریافت این ویزا باید دارای شرایط خاصی باشند، این شرایط برای سرمایه‌گذاران شامل موارد ذیل می‌شود.

1- داشتن سرمایه‌ای معادل 10 میلیون درهم

2- سرمایه گذاری 60 درصد از کل سرمایه 10 میلیون درهمی در دارایی‌های غیر منقول.

3- دارایی‌های مذکور باید بدون هیچ شک و شبهه‌ای کاملا متعلق به دارنده ویزا باشد و هیچ ادعایی نسبت به آن وجود نداشته باشد.

4- سرمایه گذار باید مالکیت همه دارایی‌های خود را در اختیار داشته باشد و برای این ادعا سند معتبر ارائه دهد.

سرمایه گذاران با داشتن شرایط مذکور قادر خواهند بود دارایی‌های خود را به صورت سپرده سرمایه‌گذاری یا ایجاد یک بنگاه اقتصادی و تجاری وارد امارات نمایند. حال اگر متقاضی ویزای طلایی امارات به صورت شرکایی عمل کند و مستقل نباشد شرایط اندکی متفاوت است، به گونه‌ای که هرکدام از شرکا ملزم به سرمایه‌گذاری 10 میلیون درهمی خواهند بود. در واقع به ازای هر شریک در یک بنگاه اقتصادی یا فعالیت تجاری 10 میلیون درهم سرمایه نیاز است. جالب است بدانید علاوه بر وابستگان سرمایه گذار و دارنده ویزای طلایی 10 ساله امارات که به وی پیوست می‌شوند، اگر سرمایه گذار دارای مشاوران ارشد و مدیران اجرایی ارشد باشد، این افراد هم به سان وابستگان به وی پیوست می‌گردند.

ویزای طلایی امارات

در مورد افراد با استعدادهای خاص که شامل مخترعین، متخصصین، محققین، نخبگان علمی و دانشمندان، پزشکان عالی رتبه می‌باشد، دریافت ویزای طلایی 10 ساله امارات منوط به داشتن حق ثبت اختراع یا مقاله علمی انتشار یافته و ارائه شده در محافل علمی معتبر و همچنین ارائه مدارک تحصیلی و پژوهش‌های انجام شده در دوران تحصیل و کار می‌ باشد.

شرایط دریافت ویزای طلایی 5 ساله امارات

ویزای طلایی امارات با اعتبار 5 ساله تنها به سرمایه گذاران املاک و مستغلات، کارآفرینان و دانشجویان شایسته تعلق می‌گیرد.

سرمایه گذاران املاک و مستغلات برای دریافت ویزای طلایی 5 ساله امارات به سان دیگر سرمایه‌گذاران عمومی در امارات ملزم به سرمایه‌‌گذاری حداقل 5 میلیون درهمی هستند. به علاوه این متقاضیان با دریافت ویزای طلایی 5 ساله امارات، می‌توانند علاوه بر وابستگان خویش، مدیران و مشاوران ارشد خود را پیوست خویش نمایند.

کارآفرینانی که با قصد راه‌اندازی کسب و کار و همچنین ایجاد یک بنگاه اقتصادی وارد خاک امارات می‌شوند، ملزم به داشتن حداقل 500 هزار درهم سرمایه اولیه برای دریافت گواهینامه اعتبار بخشی از دولت امارات و همچنین ویزای طلایی 5 ساله امارات هستند. از دیگر شرایط کارآفرینان برای دریافت ویزای طلایی 5 ساله امارات داشتن ایده‌ های نوآورانه و خلاقانه، تجربه و سابقه کارآفرینی و مدارک مستند مبنی بر اثبات آن است. همچنین کارآفرین متقاضی باید مالک یک شرکت یا بخش عمده و قابل ملاحظه‌ای از سهام یک شرکت تازه تاسیس باشد.لازم به ذکر است که اگر فرد متقاضی کارآفرینی، راهنمای ارشد یک شرکت باشد هم برای دریافت ویزای طلایی 5 ساله امارات کفایت می‌کند. لازم به ذکر است که متقاضیان کارآفرینی در ابتدا ویزای 5 ساله دریافت نمی‌نمایند، در واقع به این افراد در ابتدا ویزای شش ماهه چند بار ورود امارات تعلق می‌گیرد تا بتوانند با رفت و آمد‌های پیاپی شرایط سرمایه‌گذاری و راه اندازی پروژه های تجاری مدنظر خویش را مورد بررسی قرا دهند. پس از نهایی شدن این پروژه‌ها ویزای شش ماهه متقاضی به ویزای طلایی 5 ساله امارات تبدیل می‌گردد. از مزایای ویزای 5 ساله طلایی امارات که به کارآفرینان تعلق می‌گیرد، قابلیت ارتقاء این ویزا به ویزای سرمایه‌گذاری و همچنین پیوست وابستگان دارنده ویزا و سه مدیر ارشد اجرایی وی می‌باشد.

 دانشجویان شایسته و دانش آموزان نخبه دیگر افراد واجدالشرایط برای دریافت ویزای طلایی 5 ساله امارات هستند. این دسته از متقاضیان ملزم به داشتن معدل‌های بالا در دانشگاه و دبیرستان محل تحصیل خود هستند و همچنین اگر در المپیادهای علمی موفق به کسب رتبه ‌های برتر شده باشند یا مقالات علمی منتشر شده داشته باشند یا  فعالیت‌های پژوهشی قابل قبول ارائه دهند، می‌توانند به عنوان دانشجویان و دانش‌آموزان شایسته ویزای طلایی 5 ساله امارات دریافت کنند و طبیعتا وابستگانشان به آنها پیوست خواهند شد.

چگونگی صدور ویزای طلایی امارات

در نخستین گام جهت دریافت ویزای طلایی امارات، لازم است تا متقاضی به وب سایت «گولدن ویزا» مراجعه نماید و پس از ایجاد یک حساب کاربری مشخصات فردی خویش راثبت نماید. در ادامه با آپلود مدارک و بارگذاری کلیپ دو دقیقه‌ای که متقاضی در آن به معرفی خویش پرداخته است، همچنین انتخاب یکی از دو شهر ابوظبی و دبی و پاسخ کامل به پرسش‌های وب سایت، ثبت نام اولیه متقاضی انجام می‌گردد. پس از ثبت درخواست و ارسال آن، حدود مدت یک ماه زمان می‌برد تا مدارک ارسالی متقاضی مورد بررسی قرار گیرد و درصورت تایید یا رد درخواست از طریق ایمیل نتیجه اعلام می‌گردد. شایان ذکر است که تایید درخواست ضمانتی برای صدور ویزای طلایی امارات نیست و تنها بدین معناست که متقاضی دارای شرایط لازم برای دریافت ویزا می‌باشد، ولی این شرایط کافی نیست. در این مرحله پس از دریافت تایید درخواست، برای فراهم شدن شرایط کافی جهت اخذ ویزای طلایی امارات متقاضی ملزم به تکمیل مدارک درخواستی اداره فدرال هویت و تابعیت امارات می‌باشد. پس از تکمیل و ارسال مدارک مذکور بازهم حدود یک ماه زمان لازم است تا مدارک ارسالی مورد بررسی قرار گیرند و نتیجه به ایمیل متقاضی ارسال گردد. در صورت تایید در این مرحله نحوه دریافت ویزا از طریق ایمیل به شخص متقاضی اطلاع رسانی می‌گردد.

ویزای طلایی امارات

هزینه ویزای طلایی امارات   

هزینه ویزای طلای امارات به سان هزینه ویزای دبی بسته به نوع آن متفاوت است؛

1- هزینه ویزای طلایی 5 ساله امارات، 650 درهم است که 150 درهم آن هزینه درخواست ویزا و 500 درهم آن نیز مربوط به هزینه صدور ویزاست.

2- هزینه ویزای طلایی 10 ساله امارات، 1150 درهم است که 150 درهم آن هزینه درخواست ویزا و 1000 درهم آن نیز مربوط به هزینه صدور ویزاست.

 ویزای طلایی امارات

 

شما هموطنان عزیز می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر به دبی، اخذ ویزای امارات، هزینه ویزای دبی، رزرو پروازرفت و برگشت و هتل محل اقامت در امارات و همچنین دریافت بهترین خدمات سفر به امارات با کارشناسان ما در مجموعه ویزایونایتد تماس حاصل فرمایید.

 

10 / 10
از 42 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :