ویزای اندونزی

اندونزی یکی از کشورهایی است که در سال های گذشته مسافران و توریست های زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این کشور از 1300 جزیره نزدیک به هم تشکیل شده است و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است از زیستگاه های بکر و طبیعی گرفته تا سواحل رویایی و بسیار زیبا؛ برای سفر به این کشور می بایستی ویزای اندونزی را اخذ نمایید. بدین منظور در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا توضیحات تکمیلی را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

سفر به اندونزی

سفر به اندونزی برای افرادی که عاشق گردشگری هستند پیشنهاد می شود زیرا هر نوع تفریحی و سرگرمی که شما بخواهید در این کشور وجود دارد. پایتخت این کشور جاکارتا است و یکی از جذابیت های آن برای مسافران ارزان بودن هزینه های تفریح و خورد و خوراک در این کشور است. در واقع غذاهای محلی ارزان و هزینه های منطقی اقامت، اندونزی را به یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی تبدیل کرده است. این کشور میزبان انواع گونه های جانوری است و حیرت انگیزترین حیوانات نیز در این کشور حضور دارند.

این کشور در جنوب شرقی آسیا و شمال اقیانوسیه قرار گرفته است و رتبه پانزدهمین کشور بزرگ دنیا را به خود اختصاص داده است. زبان رسمی مردم این کشور اندونزیایی است و به لحاظ زمانی نیز اندونزی 3 ساعت و نیم از ایران جلوتر است. به لحاظ آب و هوایی این کشور مرطوب و بارانی است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید بهترین فصل بین ماه های ژوئن تا سپتامبر است. به لحاظ دسترسی به اماکن تفریحی، اقامت و خورد و خوراک هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا هر سه این موارد با قیمت مناسب در نزدیکی شما قرار دارد. از اماکن دیدنی اندونزی می توان به شهر جاکارتا، شهر بالی، جنگل میمون ها، پارک آبی واتربوم بالی، پارک پرندگان بالی، مسجد استقلال جاکارتا، هزار جزیره، شهر مینیاتوری تامان و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

اخذ ویزای اندونزی

کشور اندونزی برای ورود مسافران قوانین خاص خودش را دارد. اگر قصد سفر تفریحی به این کشور را دارید می بایستی ویزای توریستی اندونزی را دریافت نمایید. این ویزا به 2 صورت به شما عزیزان ارائه می شود. یکی ویزای الکترونیکی است و دیگری ویزای لیبل می باشد. ویزای لیبل به صورت برچسب بر روی پاسپورت شما الصاق می شود. اما در مورد ویزای الکترونیکی باید بدانید که مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزا شامل پاسپورت با 6 ماه اعتبار، یک قطعه عکس و پرینت سه ماه حساب به زبان انگلیسی و با حداقل 2 هزار دلار موجودی می باشد، در کنار این موضوع می بایستی رزرو هتل و رزرو بلیط رفت و برگشت را هم داشته باشید.

بدین منظور کافیست برای انجام امور اخذ ویزای توریستی اندونزی به سایت سفر هالیدی مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویزای اندونزی، درخواست خود را ثبت نمایید. برای اخذ ویزای الکترونیکی اندونزی نیازی به مراجعه به دفتر سفر هالیدی و یا مراجعه به سفارت نیست و شما می توانید به صورت اینترنتی امور مربوط به اخذ ویزای خود را پیش ببرید. این ویزا معمولا در طی 5 روز کاری برای شما صادر می شود. در مورد مدارک ذکر شده لازم است بدانید که سفارت این کشور ممکن است از شما مدارک بیشتری بخواهد.

اخذ ویزای توریستی اندونزی

کشور اندونزی دارای انواع ویزاها شامل ویزای تجاری، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری و ویزای تحصیلی می باشد که هرکدام از آن ها شرایط مرتبط به خودش را دارد. اما محبوب ترین ویزا برای مسافران و گردشگران ویزای توریستی اندونزی می باشد. از طریق سایت سفر هالیدی اخذ این ویزا برای همه شما عزیزان بدون سختی و پیچیدگی امکان پذیر است و می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی اخذ نمایید. پیشنهاد می کنیم دو هفته قبل از سفر نسبت به اخذ ویزای این کشور اقدام نمایید. ویزا یونایتد با همکاری سفر هالیدی برای شما عزیزان امکان اخذ ویزای بسیاری از کشورها را فراهم آورده است. در این زمینه اگر سوالی داشتید می توانید ضمن تماس با کارشناسان ما اطلاعات کامل را جویا شوید.

با ثبت آنلاین ویزای اندونزی در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

اخذ ویزای آنلاین اندونزی

تماس با ما

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :