ویزای بنگلادش

یکی از کشورهایی که حرف های زیادی برای مسافران و گردشگران از نظر تفریحی و اقامتی دارد، بنگلادش است. این منطقه می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. بنگلادش در جنوب آسیا قرار گرفته و مقصد مناسبی برای افرادی است که به ماجراجویی علاقه زیادی دارند. اگرچه بنگلادش از نظر زیرساخت های گردشگری نسبت به تایلند، چین و یا هنگ کنگ در رتبه های بعدی قرار دارد اما برای افراد علاقه مند به سفر و افرادی که دوست دارند همه چیز را تجربه کنند می تواند یک گزینه عالی باشد. برای سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای بنگلادش هستیم در ادامه همراه ما باشید تا جزئیات تکمیلی این موضوع را خدمت شما عزیزان بیان نماییم.

سفر به بنگلادش

جاذبه های گردشگری بنگلادش بسیار زیاد است از بناهای تاریخی، روستاها و سواحل گرفته تا جنگل ها، قبیله ای زندگی کردن مردم و حیات وحش بسیار جذاب این کشور؛ بهترین زمان سفر به بنگلادش در ماه ژانویه است که دمای هوا در بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد می باشد. واحد پول این کشور تاکای بنگلادش می باشد. همچنین پرواز مستقیم از ایران به مقصد بنگلادش وجود ندارد و شما می بایستی با استفاده از خطوط هوایی الاتحاد، پرواز تهران ابوظبی به سمت امارات حرکت کرده و بعد از آن با پرواز دوم به سمت بنگلادش سفر نمایید. این کشور در کنار خلیج بنگال بوده و از قدیم یکی از قطب های پوشاک و برندهای معتبر جهانی است. همچنین این کشور در جنوب آسیا و در شبه قاره هند قرار گرفته است. مردم بنگلادش مردمی به شدت مهمان نواز و خونگرم هستند و هنگام سفر به این کشور احساس غربت و یا دلتنگی نخواهید کرد.

اخذ ویزای بنگلادش

این کشور نیز برای ورود مسافران خود قوانین خاص خودش را دارد. با توجه به هدف شما از سفر به این کشور، می توانید ویزاهای مختلف را اخذ نمایید. این ویزاها شامل ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای تجاری و ویزای سرمایه گذاری می باشد. اما یکی از مهمترین نوع ویزاها ویزای توریستی می باشد. با اخذ ویزای توریستی شما امکان سفر و گردشگری را در این کشور خواهید داشت. البته اجازه کار و تحصیل را نخواهید داشت. برای اخذ ویزای توریستی بنگلادش می توانید با مراجعه به سایت سفر هالیدی این ویزا را اخذ نمایید. مدت اعتبار این ویزا 90 روز می باشد و از تاریخ ورود شما به این کشور 30 روز اجازه اقامت در بنگلادش را خواهید داشت. ویزای این کشور برای ایرانیان فقط به صورت عادی و آن هم در مدت 10 روز کاری صادر می شود.

برای اخذ ویزای بنگلادش شما نیاز به مدارکی دارید که شامل اصل پاسپورت، 2 قطعه عکس، دعوتنامه (از طرف سفر هالیدی برای شما صادر می شود)، جواز کسب یا اجاره نامه و آدرس محل کار و منزل می باشد. البته نیاز به بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل نیز می باشد. با ورود به لینک اخذ ویزای بنگلادش می توانید درخواست خود را در ابتدای همان صفحه به منظور اخذ ویزای بنگلادش ثبت نمایید. توجه داشته باشید که امکان ریجکتی ویزای بنگلادش وجود ندارد اما گاهی ناقص بودن مدارک و یا اطلاعات ارائه شده می تواند منجر به ریجکی ویزای شما شود. از این رو در ارائه مدارک مورد نظر دقت لازم را داشته باشید.

سفر به بنگلادش با ویزا یونایتد

اگرچه سفر به بنگلادش ممکن است همانند دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا همچون تایلند مرسوم نباشد اما در سال های گذشته افراد زیادی مشتاق سفر به این کشور بوده اند، که این موضوع نشان دهنده ظرفیت های گردشگری این کشور می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات ویزا یونایتد در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای بنگلادش را دریافت نمایید. مزیت این روش این است که شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می توانید با پرداخت اینترنتی هزینه از طریق سایت سفر هالیدی ویزای خود را در کمتر از دو هفته دریافت نمایید.


  با ثبت آنلاین ویزای بنگلادش در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید


اخذ ویزای آنلاین بنگلادش

تماس با ما

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :