ویزای تانزانیا

تانزانیا یکی از کشورهای آفریقایی می باشد که در سال های گذشته به عنوان مقصدی ایده آل برای افرادی که به حیات وحش علاقه مند هستند تبدیل شده است. در واقع جاذبه های بی نظیر این کشور در کنار بناهای تاریخی ارزشمند، تانزانیا را به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای اهداف گردشگری و توریستی تبدیل کرده است. برای سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای تانزانیا هستید در ادامه همراه ما باشید تا جزئیات این موضوع را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

سفر به تانزانیا

این کشور به لحاظ جغرافیایی در شرق آفریقا قرار گرفته است و با کشورهای اوگاندا، کنیا و رواندا دارای مرز مشترک می باشد. فرهنگ مردم تانزانیا ترکیبی از اعراب و ایرانیان است و حتی مردم این کشور از برخی کلمات فارسی نیز در مکالمات خود استفاده می کنند. تانزانیا یکی از با سواد ترین کشورهای آفریقایی است و 85 درصد مردم این کشور با سواد هستند. اگر اهل گردشگری و جهان گردی هستید حتما یکبار به تانزانیا سفر کنید. زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی می باشد و با توجه به نزدیک بودن تانزانیا به خط استوا دارای اب و هوای معتدل و استوایی می باشد و بارش ها نیز از ماه مارس آغاز می شود.

ساعت در این کشور 30 دقیقه از ایران عقب تر است و واحد پول آنان شیلینگ تانزانیا می باشد. این کشور دارای شهرهایی است که هرکدام برای خود یک نوع جاذبه گردشگری به حساب می آیند. به عنوان مثال شهر دارالسلام یکی از مناطق مهم اقتصادی این کشور محسوب می شود که در سواحل اقیانوس هند نیز قرار گرفته است. یا شهر دودوما که پایتخت تانزانیا بوده و به عنوان مرکز مالی و تجاری این کشور شناخته می شود و پر از خانه های آجری و خشتی می باشد. از دیگر شهرهای تانزانیا می توان به ارینگا اشاره کرد که قدم زدن در آن شما را به یاد عصر حجر و یا دوران سنگی در فیلم ها می اندازد.

غیر از این تانزانیا پر است از جاذبه های گردشگری که سالانه مسافران زیادی از سراسر دنیا برای دیدن آن به این کشور سفر می کنند از این جاذبه ها می توان به کوه مرو، مرکز میراث فرهنگی آروشا، جنگل جوزانی، قلعه قدیمی زنگبار، قله کیلیمانجارو، باغ وحش صخره یوزپلنگ ها، جزیره مافیا، سایت دوران پارینه سنگی ایسیمیلا و بسیاری امکان دیگر اشاره کرد. اگر قصد بازدید از این اماکن بسیار زیبا را دارید می بایستی ویزای تانزانیا را اخذ نمایید که در ادامه جزئیات آن را بیان خواهیم کرد.

اخذ ویزای تانزانیا

برای سفر به تانزانیا نیز می بایستی با توجه به هدف خود از سفر ویزای متناسب با آن را اخذ نمایید. این ویزاها شامل ویزای کاری، ویزای تجاری و یا سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی و از همه مهم تر ویزای توریستی می باشد. به منظور اخذ ویزای توریستی تانزانیا می بایستی به سایت سفر هالیدی مراجعه کرده و با ورود به قسمت اخذ ویزاها، روی کشور مورد نظر که همان تانزانیا می باشد کلیک کرده و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. توجه داشته باشید که با توجه به مشکلات متعددی که در سال های گذشته وجود داشت دولت این کشور اخذ ویزای فرودگاهی را برای ایرانیان ممنوع اعلام کرده است؛ از این رو می بایستی قبل از سفر به این کشور حتما ویزای تانزانیا را دریافت نمایید.

اخذ ویزای توریستی تانزانیا

به منظور اخذ ویزای تانزانیا می بایستی مدارک مورد نیاز شامل پاسپورت با 6 ماه اعتبار به همراه 1 قطعه عکس و رزرو هتل و بلیط هواپیما را بعلاوه دعوتنامه که از طریق ویزایونایتد برای شما صادر خواهد شد در سایت سفر هالیدی بارگذاری نمایید. درصورتی که مشکلی در مدارک و اطلاعات وارد شده نباشد احتمالی ریجکتی ویزای این کشور به صفر می رسد و ویزای شما در کمتر از 1 هفته صادر خواهد شد. اعتبار این ویزا از زمان صدور به مدت 3 ماه می باشد و از زمانی که وارد این کشور شوید به مدت 30 روز اجازه اقامت در تانزانیا را خواهید داشت. توجه کنید که این ویزا قابل تمدید نیست و برای دریافت مجدد آن می بایستی پروسه اخذ ویزای توریستی تانزانیا را مجددا استارت بزنید.

پیشنهاد ما این است که برای استارت پروسه اخذ ویزای خود از طریق سفرهالیدی اقدام نمایید؛ مزیت این آژانس مسافرتی این است که شما نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و تمام مراحل اخذ ویزای شما به صورت اینترنتی و در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام خواهد شد. در پایان اگر سوالی در زمینه اخذ ویزای کشورهای مختلف داشتید می توانید ضمن تماس با کارشناسان ما سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید.


  با ثبت آنلاین ویزای تانزانیا در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید

اخذ ویزای تانزانیا

تماس با ما

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :