بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 14 فروردین 1401 در ساعت 14 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چگونه ویزای انگلیس بگیریم ؟

جالب است بدانید که عصر یخبندان بسیاری از تصمیمات سیاسی، مرزبندی‌های جفرافیایی و قوانین سفر را در عصر حاضر رقم می‌زند. تحقیقات علمی و تاریخی به عمل آمده از یک پل زمینی یا به عبارتی یک راه خشکی بین سرزمین بریتانیا و قاره اروپا در حدود 12هزار سال پیش خبر می‌دهد. پلی که در آخرین عصر یخبندان در اثر تغییرات اقلیمی جای خویش را به آب های دریای شمال ما بین قاره اروپا و سرزمین بریتانیا داد. پلی که اگر امروزه وجود داشت شاید پدیده «برگزیت»، موسوم به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در سال 2020 رقم نمی‌خورد، و شاید کشور انگلستان و دیگر کشورهای سرزمین بریتانیا شامل اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی علاوه بر اینکه یکی از اعضای اتحادیه اروپا بودند، از هم پیمانان شینگن نیز به شمار می‌رفتند، و در نتیجه آن گردشگران، تجار، دانشجویان و  به طور کلی متقاضیان سفر به بریتانیا، به جای اخذ ویزای انگلیس، متقاضی اخذ ویزای شینگن بودند. حقیقت این است که، اما و اگر کردن در برنامه‌ریزی سفر جایگاهی ندارند. در واقع لازمه یک سفر لذت‌بخش و خاطره انگیز، هدف‌گذاری و مهیا نمودن ملزومات آن سفر است. این در حالی است که اگر مقصد سفر شما کشور انگلستان باشد و قصد اخذ ویزای انگلستان را داشته باشید، برنامه‌ریزی برای سفر از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود، چرا که اخذ ویزای انگلیس نیازمند مشاوره و پیگیری‌های خاصی است که تیمی مجرب و کارشناسانی خبره را می طلبد. از این رو به شما توصیه می‌کنیم که با کارشناسان ما در مجموعه سفرهالیدی مشورت نمایید، تا با خاطری آسوده به انگلستان سفر کنید.

 

اخذ ویزای انگلیس

 

طبیعتا نخستین اقدام برای سفر ایرانیان به انگلیس اخذ ویزای انگلستان است. هدف از سفر به انگلستان تعیین‌کننده نوع ویزای انگلیس می‌باشد. ویزای انگلیس در انواع مختلف شامل توریستی، تجاری، تحصیلی و... صادر می‌شود. البته در این بحث ویزای توریستی مد نظر ماست. برای دریافت ویزای توریستی انگلیس می‌توانید با مراجعه به سایت سفر هالیدی، بخش اخذ ویزای انگلستان، با آپلود اسکن پاسپورت که دارای حداقل 6 ماه اعتبار باشد، درخواست خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان سفرهالیدی در اسرع وقت پیگیر اقدامات رزرو وقت سفارت جهت مصاحبه و انگشت‌نگاری خواهند بود. درحال حاضر دفاتر سفارت انگلستان در امارات، ترکیه و ایران پذیرای هموطنان عزیز هستند. به عبارتی هموطنان عزیز جهت اخذ ویزای انگلستان و انجام مصاحبه و انگشت نگاری باید به یکی از دفاتر کنسولگری انگلستان در تهران، استانبول، آنکارا، آنتالیا، دبی یا ابوظبی مراجعه نمایند. صدور ویزای انگلستان 15 الی 20 روز کاری به طول می‌انجامد. آنچه در زمان مصاحبه و انگشت‌نگاری می‌تواند در روند اخذ ویزای انگلستان موثر باشد، شاغل بودن و داشتن حرفه شفاف در کشور مبدا یعنی ایران است. به علاوه سابقه سفرهای متعدد، ویزای شینگن، سند ملکی، تمکن مالی و گردش حساب قابل ملاحظه از دیگر مواردی است که آفیسر سفارت انگلستان را برای صدور ویزای انگلستان قانع می‌کند. با وجود این، اخذ ویزای انگلستان به سبب اینکه از معتبرترین ویزاهای دنیا می‌باشد، می‌تواند بسیار با ارزش تلقی شود. تا جایی که این ویزا  می‌تواند بسترساز اخذ ویزاهای معتبر دیگری از جمله ویزای آمریکا، ویزای کانادا، ویزای استرالیا، ویزای دیگر کشورهای اروپایی و ویزای ژاپن شود.

 

اخذ ویزای انگلیس

 

انواع ویزاهای توریستی انگلستان، عبارت است از:

1-  ویزای توریستی 6 ماهه

2- ویزای توریستی 2 ساله

3- ویزای توریستی 5 ساله

4- ویزای توریستی 10 ساله

 

اخذ ویزای انگلیس

 

هموطنان عزیز جهت ثبت درخواست برای وقت سفارت انگلیس، می‌توانند به سایت سفرهالیدی مراجعه نموده و با پرداخت امن آنلاین به صورت غیر حضوری، شهر مد نظر خود جهت مصاحبه و انگشت نگاری را مشخص نمایند. به علاوه برای پیگیری‌های بیشتر، کسب اطلاع از قیمت ها و تغییرات احتمالی با کارشناسان سفر هالیدی تماس حاصل نمایید.

 

 

 

10 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :