بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 خرداد 1398 در ساعت 12 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بی تردید برنامه ریزی یک سفر خوب به خارج یا داخل کشور همواره دغدغه افرادی است که می خواهند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند ،برای داشتن سفری خاطره انگیز تور و ویزا را به شما پیشنهاد می کنیم.

تور و ویزا مجموعه است که با تجربیات فراوان در امر سفر و ارائه کلیه خدمات سفر از جمله اخذ ویزای کشورها ،اجرای مستقیم تورهای خارجی و داخلی ،انفرادی و گروهی ،هوایی و زمینی ،ایرانگردی و طبیعت گردی سفری خوش را برای مسافران به همراه می آورد.

ویزا ،ترانسفر ،محل اقامت ،خدمات گوناگون سفر ،راهنما و ... از مهمترین ابزار یک سفر هستند ولی به تنهایی کارآمد و تاثیر گذار نخواهد بود مگر اینکه هماهنگی و ترکیب این ابزار توسط یک تیم حرفه ای و مجرب انجام گیرد ،شما هموطنان عزیز برای دستیابی به این مهم می توانید مجموعه تور و ویزا را انتخاب کنید.

تور و ویزا به عنوان کارگزار مستقیم ویزای قطر و ویزای عمان و همچنین برگزارکننده رسمی تور قطر و تور عمان بدون واسطه و مستقیم ارائه دهنده بهترین خدمات سفر با نازلترین قیمت ها و مناسب ترین شرایط می باشد به علاوه خدمات ویژه تر مثل تمدید ویزای قطر ،رفع ریجکتی ویزای قطر و اخذ ویزای قطر برای عراقی ها و همچنین دیگر اتباع خارجی توسط این شرکت انجام می گیرد.

اگر قصد سفر به باکو از زیباترین پایتخت های قفقاز را دارید ،تور و ویزا به عنوان کارگزار مستقیم تور باکو و ویزای باکو با قیمت های کاملا رقابتی خدمت رسان به شما هموطنان عزیز می باشد. شرکت ما علاوه برای اجرای تور هوایی باکو ،مجری مستقیم تور زمینی باکو نیز می باشد.

مجموعه تور و ویزا اجراکننده اختصاصی و بدون واسطه توردبی ،تور استانبول  تورآنتالیا ،تور قطر ،تور عمان  با برترین کیفیت خدمات و مناسب ترین قیمت ها به صورت انحصاری می باشد و کلیه خدمات سفر شامل رزرو پرواز و هتل ،اخذ ویزا ،ترانسفر و ...را می توانید از این شرکت دریافت نمایید.

شرکت تور و ویزا برای خدمت هرچه بیشتر به شما عزیزان کلیه خدمات وقت سفارت انگلیس در استانبول ،آنکارا ،دبی و همچنین خدمات وقت سفارت کانادا در کشوری که در آن سفارت کانادا استقرار داشته باشد را انجام می دهد شایان ذکر است این شرکت پیکاپ پاسپورت کانادا و انگلیس را در شهر انکارا و استانبول در اسرع وقت انجام می دهد.

از دیگر خدماتی که می توانید در تور استانبول و تور آنکارا مخصوص مصاحبه و انگشت نگاری به متقاضیان ویزای انگلیس و ویزای کانادا  از تور و ویزا دریافت نمایید برگه خروج از خاک ترکیه بدون پاسپورت تازمان مشخص شدن وضعیت ویزای متقاضی می باشد.در تور ویژه مصاحبه و انگشت نگاری همراه متقاضیان لیدر فارسی زبان ،ترانسفر از هتل تا سفارت و کلیه خدمات مربوط به مسافران ارائه می گردد.

سفرهای آسیایی را با تور و ویزا هرگز از دست ندهید چرا که بسیاری از مقاصد سفر به قاره کهن در برنامه سفر این شرکت همراه با اخذ ویزای کشور مربوطه جای دارد به گونه ای که سفر به کشورهای عربی منطقه خلیج فارس ،کشورهای خاورمیانه ،کشورهای شرق آسیا ،کشورهای آسیای میانه و کشورهای جنوب آسیا در لیست سفرهای تاپ این مجموعه قرار دارد ،برای اخذ ویزای هند ، ویزای تاجیکستان و دیگر کشورهای آسیایی با تور و ویزا همراه شوید.

تور و ویزا مجری تخصصی اجرای تورهای ویژه مثل تور روسیه مخصوص شب های سفید ،تور تایلند مختص جشن آب ،تور ارمنستان ویژه شب کریسمس ،تور گرجستان ویژه شب یلدا ،تور قونیه ویژه بزرگداشت مولانا ،تور ژاپن ویژه جشن شکوفه های گیلاس ،تور مالزی و تور چین ویژه نوروز ،تورآنتالیا ویژه تابستان ،تور هند ویژه بزرگداشت بودا و بسیاری از تورهای ویژه با مناسبت های فرهنگی و اجتماعی خاص کشورهای مختلف می باشد.

اما مجموعه تور و ویزا علاوه بر اجرای تورهای مذکور در مسیرهای نامبرده ،تورهای لاکچری و منحصر به فرد به مقاصد گوناگون را در برنامه سفر خود ترتیب داده و با نگاهی ویژه با تامل در خصوص نیت مشتریان در پی تامین نیازهای مخاطبان خود می باشد ،ازجمله این تورها تور کانادا ،تور اروپا ،تور ژاپن می باشند.تور کانادا و سفر تابستانی به این سرزمین رویایی شامل بازدید از شهرهای تورنتو ،مونترال و ونکوور و مناطق قطبی می باشد ،همچنین تور اروپا که به اشکال گوناگون برگزار می شود مثل تور ترکیبی فرانسه – اسپانیا ،تور جزایر قناری ،تور آلمان – اتریش ،تور هلند – بلژیک ،تور ایتالیا ،تور کشورهای اسکاندیناوی و... از تخصص های شرکت تور و ویزا می باشد.

با مجموعه تور و ویزا همراه شوید و پس از اخذ ویزای ژاپن به شرق آسیا عزیمت کنید ،به ژاپن سرزمین آفتاب تابان ،سرزمینی که میراث سامورایی هاست و امروزه یکی از مدرنترین کشور های جهان و دارنده معتبرترین پاسپورت و ویزای دنیا می باشد.با شرکت در تور ژاپن می توانید علاوه بر آشنایی با فرهنگ شرق و چشم بادامی های دوست داشتنی اعتبار پاسپورت خود را افزایش دهید و با خیال آسوده تر و با ارتقاء تاریخچه سفر برای اخذ ویزاهای دشوارتر مثل ویزای کانادا ،ویزای شینگن و ویزای انگلیس اقدام نمایید.

10 / 10
از 24 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :