ویزای هنگ کنگ

یکی از کشورهای جذاب برای سفر و تفریح هنگ کنگ می باشد، که در سال های گذشته افراد زیادی مشتاق سفر به این کشور شده اند. تلفیقی از معماری مدرن و سنتی که در این کشور می توان در کنار هم دید. این کشور یکی از مقاصد مناسب و جذاب برای گردشگران خواهد بود. اگر قصد سفر به این کشور را دارید می بایستی ویزای هنگ کنگ را اخذ نمایید، در ادامه همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری را در مورد این موضوع خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

سفر به هنگ کنگ

سفر به این کشور می تواند یک تجربه لذت بخش از سفر باشد، مردم این کشور به زبان چینی صحبت می کنند و اگر هم به زبان انگلیسی آشنا باشید می توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. این کشور در حدود 7 میلیون نفر جمعیت دارد و واحد پول این کشور دلار هنگ کنگ می باشد. به لحاظ آب و هوایی مردم در تابستان هوای گرم و بارانی و زمستان های سرد و مرطوبی را تجربه می کنند. یکی از نکات جالب برای مسافران بارش باران در تابستان خواهد بود. با سفر به این کشور می توانید اجناس خوبی را خریداری کنید. همانطور که گفتیم برای سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای هنگ کنگ هستید

اخذ ویزای هنگ کنگ

کشور هنگ کنگ نیز برای ورود مسافران قوانین خاص خودش را دارد و بسته به نوع سفر و شرایط، شما می بایستی ویزای خود را اخذ نمایید. این ویزاها شامل ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری و انواع دیگر ویزاها می باشد. اما مهمترین ویزا که مورد استقبال بسیاری از مسافران هم قرار گرفته است، ویزای توریستی است. ویزای توریستی به مدت 14 روز به شما اجازه اقامت در این کشور را می دهد و مدت اعتبار این نوع ویزا هم 3 ماهه می باشد. این ویزا در مدت 50 روز برای شما صادر می شود و اگر قصد تمدید ان را داشته باشید می بایستی 7 روز قبل از اتمام اعتبار آن را تمدید نمایید.

توجه داشته باشید که با اخذ ویزای توریستی هنگ کنگ اجازه کار و یا تحصیل در این کشور را نخواهید داشت. پروسه صدور ویزای هنگ کنگ کمی طولانی است و اگر بخواهید که ویزای این کشور را اخذ نمایید بهتر است که از طریق سایت سفر هالیدی ویزای هنگ کنگ را اخذ نمایید زیرا ارائه اطلاعات اشتباه و یا ناقص می تواند پروسه اخذ ویزای شما را به شدت عقب بیاندازد. با اخذ ویزای هنگ کنگ از طریق سفر هالیدی می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای خود را دریافت نمایید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای هنگ کنگ

با توجه به اینکه اخذ ویزای این کشور نیازمند ارائه دقیق و کامل مدارک است، در ادامه مدارک مهم برای اخذ ویزای هنگ کنگ را بیان خواهیم نمود. از این موارد می توان به گذرنامه با 6 ماه اعتبار، گواهی تمکن مالی، گواهی شغلی، میزان درآمد، بلیط رفت و برگشت هواپیما، سمت شغلی، در صورت نیاز اسناد شغلی همچون جواز کسب، 2 قطعه عکس و وچر هتل نیز اشاره کرد. سفر به این کشور می تواند تجربه ای لذت بخش برای شما فراهم اورد. حجاب در این کشور آزاد است و هرکس می تواند با توجه به میل شخصی با پوشش مورد نظر خود در خیابان های این کشور رفت و آمد داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ویزا یونایتد و یا آژانس مسافرتی سفر هالیدی در تماس باشید.

تماس با ما

10 / 10
از 30 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :