ویزای باکو فوری

اگر قصد دارید تا به کشور آذربایجان سفر کنید باید ویزای آذربایجان یا ویزای باکو را اخذ نمایید. ویزای آذربایجان به صورت آنلاین اخذ میشود و مدت زمان صدور آن نیز ۳ روز میباشد. برای اخذ ویزای باکو میتوانید به سامانه الکترونیکی که این کشور راه اندازی نموده مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی نمایید. سامانه اخذ ویزای آذربایجان به صورت ۳ زبانه بوده و میتوانید زبان مورد نظر خود را که به ٖآن مسلط و آشنا هستید انتخاب کنید. زبان هایی که در این سامانه وجود دارد انگلیسی، روسی و همچنین ترکی میباشد. توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام باید یک عکس ۴*۳ در این سامانه آپلود کنید. 

ویزای باکو فوری

مدت زمانی که برای ثبت نام ویزای باکو در این سامانه باید صرف کنید حدود ۳ دقیقه میباشد که زمان بسیار کم و مناسبی میباشد.پس از اتمام ثبت نام در سامانه الکترونیکی، ۳ روز طول خواهد کشید تا ویزا به نشانی ثبت شده در سامانه ارسال شود. در ضمن ارسال ویزا از طریق ایمیل به مالک آن اطلاع رسانی خواهد شد.پس از دریافت ویزای آذربایجان میتوانید به تمامی شهرهای این کشور از جمله باکو که بهترین شهر این کشور بمنظور گردشگری میباشد سفر کنید.مدت اعتبار ویزای آذربایجان ۳۰ روزه میباشد و اگر ویزای با اعتبار بیش از ۳۰ روز نیاز دارید باید به نمایندگی های کنسولی آذربایجان مراجعه کنید.

نوع دیگری از ویزای آذربایجان نیز وجود دارد که به آن ویزای لیبل میگویند. ویزای لیبل از نظر اعتبار همانند ویزایی میباشد که از طریق سامانه میتوان نسبت به اخذ آن اقدام نمود. برای دریافت ویزای لیبل باید به کنسولگری آذربایجان مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

برخی از افراد به دلایلی خاص باید زود تر از زمان معین شده ویزای آذربایجان خود را دریافت کنند. به طور مثال برخی از تجار و بازرگانان باید در زمانی مقرر در یک مراسم و یا همایش شرکت کنند که ازهمین رو به ویزای باکو فوری نیاز دارند.

ویزای باکو فوری

برای دریافت ویزای باکو فوری بهتر است از طریق آژانس های مسافرتی اقدام کنید. ویزا یونایتد از جمله آژانس های مسافرتی میباشد که تمامی خدمات اخذ ویزا و بخصوص ویزای باکو فوری را در مدت زمانی کوتاهی انجام میدهد.

ویزا یونایتد با سابقه ای طولانی در زمینه جهانگردی و گردشگری و همچنین دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی بهترین گزینه برای اخذ ویزای باکو فوری و ویزای دیگر کشورها می باشد. ویزا یونایتد علاوه بر اخذ ویزا، مجری برگزاری تورهای مسافرتی به تمامی کشورهای دنیا میباشد. ویزا یونایتد  از مجموعه ای مجرب و مودب تشکیل شده که آماده پاسخگویی به مسافران گرامی میباشند.

در سامانه جدید ویزای باکو زبان فارسی هم اضافه گردیده است.

 

تماس با ما

9 / 10
از 23 کاربر
ارسال نظر
محمد : سفر به باکو
0 0
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم ازتون بپرسم که زمینی هم میشه به باکو سفر کرد؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام، تندرست باشید بله می توانید بصورت زمینی هم به باکو سفر کنید ولی باید حتما ویزای باکو راازقبل تهیه نمایید. در خصوص تور زمینی باکو هم می توانید با شماره 88522362 تماس بگیرید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :