مدارک ویزای شینگن

اگرچه همه ی 26 کشور عضو شینگن مشترک المنافع هستند ولی باید به این موضوع توجه داشت که پر کردن فرم درخواست ویزای شینگن برای هر کدام از این کشورها متفاوت است و نیازمند مدارک خاص خود می باشد.

مدارک ویزای شینگن


پس از اطلاع از مدارک مورد نیاز سفارت مربوطه و جمع آوری تمامی مدارک، لازم است که آنها قبل از ارائه به سفارت ترجمه شوند.
متقاضیان اخذ ویزای شینگن جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره در امور ویزا با کارشناسان ما در ویزا یونایتد با شماره 02188522362 تماس حاصل فرمایید.

بطور کلی مدارک مورد نیاز سفارتهای حوزه شینگن بشرح ذیل میباشد:

تکمیل فرم درخواست ویزا

دقت فرمائید که فرم تکمیل شده درخواست ویزا مربوط بهمان سفارتی باشد که میخواهید اقدام کنید و به سوالات دقیقا جواب دهید . بعضی از فرمها به انگلیسی یا فرانسه همراه با ترجمه فارسی نوشته شده ولی پاسخ سوالات را انگلیسی بنویسید.

عکس مناسب

به سایت سفارتی که میخواهید بروید مراجعه کنید و اندازه و شرایط عکس را مطالعه کنید بطور مثال سفارت فرانسه عکس با سایز 4.5*3.5 تمام رخ و زمینه روشن و بدون رتوش را مناسب میداند. ضمنأ از عکسهای قدیمی خود استفاده نکنید

شناسنامه

ترجمه شناسنامه را بزبان مورد نظر سفارت انجام دهید و در بعضی سفارتهای شینگن ، کارت ملی و جهت افراد متاهل ، سند ازدواج نیز نیاز به ترجمه دارد و همینطور ممکن است علاوه بر مهر مترجم تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری هم لازم باشد.

پاسپورت یا گذرنامه

قبل از درخواست ویزای شینگن حتما تاریخ اتمام پاسپورت خود را بررسی کنید که کمتر از شش ماه در زمان دریافت ویزا نباشد.

مدارک شغلی و کاری

در صورتیکه کارمند موسسه یا اداره ای هستید باید گواهی اشتغال بکار بزبان لاتین بگیرید یا توسط دارالترجمه ، ترجمه نمائید.

اگر شغل آزاد دارید جواز کسب خود را ترجمه نموده و به سفارت ارائه دهید.

و در صورتیکه صاحب شرکت یا سهامدار هستید مدارک شرکت را ترجمه و به سفارت ارائه دهید.

پرینت گردش حساب مالی

میتوانید به بانکی که حساب مالی دارید مراجعه نموده و درخواست گردش مالی سه ماهه خود را که معمولأ خود بانک بزبان انگلیسی در اختیارتان قرار میدهد را جهت سفارت و درخواست ویزای شینگن آماده نمائید.

نامه تمکن مالی

بسیاری از مسافران این سوال را مطرح کرده اند که نامه تمکن مالی چیست؟

نامه تمکن مالی نشاندهنده وضعیت مانده حساب شخص در مدت زمان سه ماهه مورد نظر میباشد که میتوانید از بانک درخواست نمائید که معمولا علاوه بر ذکر مبلغ ریالی به ارزی نیز درج میگردد .

بلیط پرواز

دقت نمائید رزرو بلیط پرواز جهت ویزای توریستی شینگن رفت و برگشت باشید و در صورتیکه در درخواست ویزای خود چند مقصد را انتخاب کرده اید بهتر است رزرو پروازهای دیگر را هم به سفارت ارائه دهید.

رزرو هتل       

بتعداد روز درخواست ویزای شینگن نیاز به رزرو هتل در اروپا (شهر یا شهرهای مورد نظر) دارید ولی در صورتیکه دعوتنامه شخصی برای شما ارسال شده رزو هتل قطعی و ضروری نمیباشد.

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی از شرکتهای معتبر با پوشش کامل حداقل 30 هزار یورو دریافت نمائید تا در صورت حوادث تحت حمایت قرار بگیرد ضمنأ جهت ارائه به سفارت ، بیمه الزامی میباشد.

تهیه ارز

جهت صندوق سفارت نیاز به یورو دارید که معمولأ 60 تا 85 یورو بستگی به کشور حوزه شینگن متغیر میباشد .البته بعضی از سفارتها هم ریال نیز دریافت میکنند.

در صورت تمایل میتوانید پکیج خدمات را جهت دریافت ویزای شینگن از ویزا یونایتد تهیه فرمائید:

وقت سفارت

پر کردن فرم درخواست ویزا

مرتب کردن و آماده سازی مدارک

رزرو بلیت پرواز

رزرو هتل معتبر ( واچر هتل )

بیمه مسافرتی

خدمات فوق بصورت جداگانه نیز قابل انجام میباشد.

 

 وقت سفارت ایتالیا

تماس با ما

 

9 / 10
از 13 کاربر
ارسال نظر
مهسا : ویزای شینگن
7 0
سلام مدارک لازم رو برای گرفتن ویزا دارم. ٱیا میتونم خودم به سفارت برای گرفتن ویزای شینگن مراجعه کنم ؟
مدیریت : پاسخ
6 3
سلام شما میتونید اینکارو انجام بدید ولی شانس گرفتن ویزا بمراتب کمتر خواهد شد .بهتر است اینکار را بدست افراد متخصص بسپارید
نسا : مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت فرانس ...
4 3
سلام ، مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت فرانسه چیه و اینکه آیا باید همشون ترجمه بشه یا نه با سپاس
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام مدارک کلی ویزای شینگن شامل مدارک شغلی مثل گواهی اشتغال بکار،سابقه بیمه،فیش حقوقی .... و مدارک مالی شامل پرینت حساب و نامه تمکن مالی که البته بعلت گسترده بودن بهتر است به سایت مراجعه یا تماس بگیرید. کلیه مدارک ویزای شینگن فرانسه نیاز به ترجمه دارد. موفق باشید
محسن دیانتی : سلام وقت برای برسی مدارک برای گرفتن ویزا ...
4 0
سوالات و نظرات شما
مدیریت : پاسخ
4 1
سلام ، اگر منظورتان ویزای شینگن فرانسه هست این زمان از چند روز و تا 3ماه هم متغیر بوده ولی معمولا 20روز زمان را در نظر بگیرید. در صورتیکه منظورتان زمان نتیجه ویزای شینگن هست بین 15-20 روز جواب داده میشود.
گلستانی : سلام
4 0
سلام وقت بخیر همه مدارک به غیر از سند ملکی را دارم برای ویزای فرانسه ایا شانسی دارم ؟
مدیریت : پاسخ
5 0
سلام برای ویزای فرانسه سند ملکی الزامی نیست.
محمد : سلام خسته نباشيد ميخواستم بدونم واسه ويز ...
4 0
سوالات و نظرات شما
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام از شهریور امثال برای ورود به صربستان احتیاج به ویزا نیست و پاسپورت کافی هست.
رضا : سلام
3 0
من یه افغانی ساکن ایرانم میخام بدونم میشه برای دو نفر ویزا بگیرید که برن اروپا سوئد یا المان اصلا امکانش هست یا نه اگه هست چقد خرجشه
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام متاسفانه در حال حاضر برای اتباع خارجی گرفتن ویزای شینگن مقدور نمیباشد.
مریم : ویزای شینگن
3 1
با سلام برای ویزای شینگن چند ماه سابقه بیمه لازم است؟
مدیریت : پاسخ
4 0
سلام جهت دریافت ویزای شینگن قطعا سابقه بیمه حداقل دو تا سه سال مورد نیاز است و هر چقدر سابقه بیمه بیشتر باشد شانس گرفتن ویزای شینگن بالاتر خواهد رفت.
علیرضا : ویزای فرانسه
3 0
سلام پدر و مادرم دعوتنامه از کشور فرانسه دارند برای یک بازه دو ماهه از اول مرداد تا پایان شهریور ، برای اخذ ویزای شینگن لطفا من را راهنمایی بفرمایید نمیدونم دقیقا چه مدارکی لازمه چه چیزهایی باید ترجمه شه و من چقدر زمان دارم .
مدیریت : پاسخ
5 0
سلام بدلیل توضیح طولانی که دارد لطفا با دفتر یا با شماره همراه 09358882362 تماس بفرمایید. اگر تا چند روز آینده عکس پاسپورت رو بفرستید میشود تا اوایل تیرماه وقت گرفت.
علی : سئوال
4 0
سلام.برای سفربه کشورهای شینگن بایدحتماسندیاضمانت قراربدیم؟
مدیریت : پاسخ
4 0
با سلام برای دریافت ویزای شینگن و سفر به حوزه شینگن احتیاج به ضمانت بازگشت میباشد که باید حتما ضمانت نامه بانکی باشد.
آنی : متقاضی ویزای شینگن
3 0
باسلام برای اخذ ویزای شینگن از اپتدا چه اقدامی باید کرد و مراجعه حضوری در دفتر تهران شما به چه صورت میباشد لطفا راهنمایی فرمایید
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام جهت اخذ ویزا از طریق شرکت ویزایونایتد میتوانید تماس بگیرید و آدرس نیز در پایین سایت درح شده . پس از هماهنگی تلفنی جهت مشاوره رایگان پذیرای شما عزیز هستیم.
گلالی عدنان : ضمانت نامه بانکی
3 0
باسلام ،ضمانت نامه بانکی برای هرنفر چقدر می باشد (برای خانواده 4نفره)برای فرزندان 13سال و5سال هم ضمانت نامه لازمه یا نه متشکرم،پول واریز کنی چقدر باد باشه برا ی هر نفر
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام ضمانتنامه بانکی بر اساس شغل سرپرست خانواده متغیر است
قاسم : انگشت نگاری
1 0
آیا برای اخذ ویزای شنگن انگشت نگاری لازم است؟ اگر بله آیا در تمامی کشورهای عضو انگشت نگاری الزامی است؟
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام بله برای کلیه کشورهای عضو شینگن انگشت نگاری انجام میشود.
خسرو : ویزای ترانزیت
1 0
من ویزای توریسیتی سوئد را از طریق دعوتنامه گرفتم . فامیل من در مالمو جنوب سوئد هست. آیا فرودگاه کپنهاک در دانمارک ویزای ترانزیت می خواهد ؟
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام اگر ادامه مسیر پرواز شما به سوئد هست خیر نیازی به ویزای ترانزیت ندارید.
مریم : عدم استفاده از ویزا
1 0
سلام اگر از ویزای شینگن شش ماهه خود به دلایلی استفاده نکنیم چند مدت بعد میتوانیم مجدد درخواست ویزای شینگن بدهیم و ایا این عدم استفاده امتیاز منفی دارد؟
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام اگر مهلت اعتبار ویزای شینگن شما تمام شده میتوانید مجدد اقدام کنید .البته استفاده نکردن از ویزای قبلی ممکنه منجر بشه که ویزای شینگن جدید رو مثل قبل ۶ ماهه ندن
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام اگر مهلت اعتبار ویزای شینگن شما تمام شده میتوانید مجدد اقدام کنید .البته استفاده نکردن از ویزای قبلی ممکنه منجر بشه که ویزای شینگن جدید رو مثل قبل ۶ ماهه ندن
نسرین : من ریجکت شدم
1 0
سلام. من 27 سال ام هست و تمام مدارک فوق به سفارت فرانسه ارائه داده بودم و دعوتنامه کاری هم داشتم اما ریجکت شدم 6ماه پیش، الان مجددا میخوام اقدام کنم اما نگرانم که بازم ریجکت بشم و متأسفانه در حال حاضر دعوتنامه هم ندارم دیگه!!!
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام بهترین پیشنهاد ویزا یونایتد در حال حاضر اخذ ویزای ژاپن و سپس اقدام ویزای مجدد برای ویزای شینگن هست. با تجربیاتی که بدست آورده ایم این راه بهترین راه موجود در حال حاضر میباشد.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :