قیمت ویزای کشورها

https://visaunited.com/administrator/files/UploadFile/visaprice.jpg

تاریخچه ای از ویزا

درادوار پیشین مردم جهان برای ورود به سرزمینی دیگر نیازمند مجوز یا ارائه مدارکی دال بر اجازه ورود به کشور دیگر نبودند و در نهایت با توافق طرفین و پرداخت مبالغی به صورت سکه های قیمتی یا مبادله کالا و خدمات به سرزمین مد نظرشان وارد می شدند ،این افراد عمدتا تجار ،بازرگانان و افراد متمول بودند که در جهت فعالیت اقتصادی خود چنین هزینه هایی را پرداخت می نمودند.اما با وقوع انقلاب صنعتی و نیاز هرچه بیشتر بشر به سفر و ایجاد ابزار و امکانات حمل و نقل به ویژه پس از احداث راه آهن و سفرهای ریلی که نقش به سزایی در نخستین سفرهای مدرن بشر داشته ،تعداد متقاضیان سفر رفته رفته افزایش یافت و به طبع کنترل و اداره مرزها دشوار تر شد ،از این رو جهت نظام بخشیدن به ترددهای مرزی ارائه مدارکی مثل پاسپورت و ویزا از الزامات سفر شد ؛به گونه ای که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ،اروپاییان به ویژه ساکنان اروپای غربی مثل کشورهای فرانسه ،بلژیک ،آلمان ،انگلیس و ...برای تردد در کشورهای همجوار ارائه گذرنامه و ویزا ضرورتی نداشت.اما همانطور که گفتیم با افزایش سرعت حمل و نقل و جابه جایی فراوان افراد و مواجهه با چالش های امنیتی سرانجام پس از جنگ جهانی اول ارائه مدارکی مثل ویزا و گذرنامه الزامی شد و به مرور زمان در سراسر جهان تردد در مرزها با ویزا و پاسپورت انجام پذیرفت و امروزه به صورت قانونمند در تمامی مرزهای جهان شامل مرز زمینی ،مرز هوایی و مرز دریایی قابل اجرا می باشد.

   با ثبت آنلاین ویزای کشورها در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

اخذ ویزای آنلاین کشورها

 پکیج ویزای کشورها

تماس با ما

لیست قیمت ویزای کشورها

امروزه کلیه خدمات اخذ ویزا و دریافت ویزای کشورها به روابط اقتصادی و سیاسی کشورها بستگی دارد به طبع این روابط بر قیمت ویزای کشورها و هزینه های جانبی اخذ ویزا نیز تاثیر خواهد گذاشت ،برای آگاهی از قیمت ویزای کشورهای مختلف با ویزایونایتد همراه شوید.

از آنجایی که قیمت تمام شده یک ویزا با ارزهای رایج جهانی از جمله دلار آمریکا ،فرانک سوئیس ،پوند انگلیس ،یوروی کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن ،درهم امارات  ، دینار کویت و...رابطه تنگاتنگ دارد و عمدتا با یکاهای پولی مذکور سنجیده می شود و از طرفی قیمت بازار ارز با قیمت نفت و طلا قابل تغییر است و بسته به شرایط بازار جهانی می تواند کاهش یا افزایش داشته باشد همواره قیمت ویزا قابل پیش بینی نیست.البته این شرایط بدون در نظر گرفتن دلال ها و واسطه هاست به گونه ای که با حضور سودا گران در بازار ارز علاوه بر پرداخت هزینه های گزاف توسط متقاضیان ویزا ،امکان صحت و سقم اخذ ویزا به اما و اگر خواهد انجامید ،از این رو در موارد مربوط به اخذ ویزا ، انتخاب مشاوران و کارشناسان مجرب و با دانش امری بسیار حیاتی و مهم تلقی می شود ؛ چرا که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها ،متقاضیان قادر خواهند بود با مراجعه به آژانس های  خدمات مسافرتی یا شرکت های ارائه دهنده خدمات ویزا و مشاوره با کارشناسان مربوطه ، خدمات اخذ ویزا را به طور مستقیم و بدون واسطه دریافت نمایند.مجموعه ویزایونایتد با سالها تجربه در زمینه اخذ ویزای کشورها ،قادر است تا کلیه خدمات اخذ ویزا را با بهترین کیفیت به هموطنان عزیز ارائه دهد ،به گونه ای که متقاضیان با دریافت بهترین خدمات در اسرع وقت می توانند صفر تا صد پروسه اخذ ویزای خود را به ما بسپارند.

قیمت ویزای کشورهای مختلف بسته به شرایط اخذ ویزا ،نوع ویزا ،مدت زمان پروسه اخذ ویزا ،قوانین کنسولی کشور مورد نظر متفاوت است.قیمت اخذ ویزاهایی از جمله ویزای کانادا ،ویزای شینگن ،ویزای آمریکا ،ویزای انگلیس و ویزای استرالیا علاوه بر دشواری پروسه اخذ ویزا بسیار بالاست و همواره نیازمند مدارکی همچون تمکن مالی ،گردش حساب بانکی قابل ملاحظه ،مدارک شغلی ،دعوتنامه و ...می باشد.اما مصاحبه و انگشت نگاری از مراحل جدانشدنی ویزای کشورهای مذکور است ،این درحالی است که برخی از کشورهای نامبرده در ایران فاقد سفارت هستند و به طبع خدمات پیکاپ پاسپورت و پیکاپ ویزا نیز بخشی از خدمات این نوع ویزاها به شمار می روند و در این مجموعه کلیه خدمات پیکاپ ویزا نیز در در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت انجام پذیر است.برخلاف قیمت ویزای کشورهای مذکور که همه به صورت لیبل صادر می شوند قیمت ویزای کشورهای دیگر از جمله ویزای روسیه ،ویزای چین ،ویزای ژاپن ،ویزای هنگ کنگ ،ویزای سنگاپور ،ویزای برزیل ،ویزای کره جنوبی ،ویزای تایلند بسیار ارزان ترند و با اینکه به صورت لیبل صادر می شوند در برخی موارد نیازمند مصاحبه و انگشت نگاری نبوده یا پروسه مصاحبه و انگشت نگاری آن چندان پیچیده و سختگیرانه برای متقاضیان ایرانی نمی باشد ،البته یک قاعده کلی در اخذ ویزا حاکم است که برآن اساس نمی توان اخذ هر ویزا را صد در صد دانست و امکان ریجکتی در هر ویزایی حتی ویزاهای نه چندان دشوار و به اصطلاح آسان ویزا وجود نخواهد داشت.

قیمت ویزاهای الکترونیک و به اصطلاح evisa عمدتا بالا نیست و متقاضی معمولا با ارائه اسکن عکس و اسکن پاسپورت و پرداخت هزینه ویزا می تواند ویزای خود را دریافت نماید ،از جمله این ویزاها می توان به ویزای امارات،ویزای آذربایجان،ویزای قطر ،ویزای عمان ،ویزای تاجیکستان ،ویزای هند ،ویزای ازبکستان و ... نیز اشاره کرد.

مجموعه ویزایونایتد با کوله باری از تجربه در امر اخذ ویزای کشورهای مختلف جهان همواره در خدمت هموطنان عزیز می باشد.این مجموعه به صورت تخصصی در امر اخذ ویزای کانادا ،ویزای شینگن ،ویزای انگلیس و ویزای ژاپن فعالیت داشته و به عنوان کارگزار رسمی ویزای قطر ،کارگزار رسمی ویزای عمان و کارگزار رسمی ویزای باکو در خدمت متقاضیان عزیز می باشد.برای دریافت کلیه خدمات اخذ ویزای کشورها و آگاهی از قیمت ویزای کشورهای مختلف کافی است با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

  با ثبت آنلاین ویزای کشورها در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

 اخذ ویزای آنلاین کشورها

موارد قابل توجه در اخذ ویزا

(1) درمواردی شامل تعطیلی سفارت ،اختلافات سیاسی ،تشابه اسمی و تشخیص هویت مسافر که سبب به تاخیر افتادن تحویل ویزا خواهد شد ،تحویل ویزا از عهده شرکت خارج خواهد شد و در این شرایط  آژانس قادر به انجام اقدامی نمی باشد و همچنین امکان استرداد وجه بابت ویزا یا دعوتنامه وجود نخواهد داشت. البته تمام مساعی شرکت در جهت رفع موارد خاص و پیگیری های لازم انجام خواهد گردید.

(2) از آنجایی که کلیه خدمات سفر شامل خرید بلیط پرواز ،رزرو هتل ،ترانسفر و مواردی از این قبیل پس از دریافت ویزا انجام می شود ،این مجموعه قبل از اخذ ویزا ملزم به انجام هیچ اقدامی نیست و در صورت تمایل مسافر به دریافت خدمات مذکور قبل از اخذ ویزا ،ضرر و زیان های احتمالی مبنی بر ریجکتی ویزا که منجر به سوخت هزینه پرواز و هتل می شود به عهده مسافر خواهد بود ،البته این مجموعه اطلاعات کامل را قبل از هر اقدامی به مسافر می دهد.

(3) با توجه به اینکه لازمه صدور در خواست برخی از ویزاها ،ارائه واچرهتل و بلیط پرواز است ،در صورت ریجکتی ویزا این مجموعه قادر به جبران ضرر و زیان احتمالی در قبال سوخت هزینه های پرواز و هتل نمی باشد ،اما قبل از انجام هر اقدامی شرایط به طور شفاف به آگاهی مسافر رسانده می شود و با توافق کامل وی هر گونه درخواست انجام می شود.

(4) آژانس مسافرتی برای صدور در خواست ویزا و تحویل پاسپورت متقاضی متعهد می شود که فرد متقاضی اخذ ویزا در کشور حضورفیزیکی دارد و در صورت حاضر نبودن وی این مجموعه قادر به قبول  مسئولیت نمی باشد ،اما در حد توان پیگیری های لازم در موارد خاص از طرف مجموعه انجام می شود.

(5) ایجاد تغییرات در مدت اقامت ویزا و تاریخ اعتبار آن از طرف کنسولگری یا شرکت دعوت کننده تعیین می شود و فرد متقاضی ملزم به پذیرفتن آن است و همچنین فرد متقاضی باید متعهد شود که هزینه اقدامات انجام شده که شامل کل مبلغ ویزاست را پرداخت نماید ،چرا که آژانس صادر کننده ویزا نیست و فقط درخواست کننده اخذ ویزا میباشد.

(6) در صورتی که مسافر تمایل به اخذ همزمان ویزای چند کشور را داشته باشد ،از آنجایی که بر هر سفارت شرایط و قوانین خاصی حاکم است و احتمال ریجکتی ویزا به هر دلیل وجود دارد ،فرد متقاضی ویزا ملزم به پرداخت تمامی هزینه های انجام شده به صورت جداگانه می باشد.

(7) مسئولیت چک کردن و بررسی مغایرت توسط کانتر مربوطه  پس از دریافت ویزا ، بلیط پرواز ،واچر هتل و مدارک مربوطه از لحاظ مهر و تاریخ ،نام و مشخصات توسط این مجموعه با فرد متقاضی انجام می شود و در صورت وجود اشکال و مغایرت در مدارک پس از تحویل به مسافر ،آژانس قادر به قبول مسئولیت نخواهد بود ،البته این مجموعه در حد توان پیگیری های لازم را برای اصلاح اشکالات موجود انجام خواهد داد.

(8) آژانس متعهد می شود در صورتی که درخواست کننده ویزا باشد ،کلیه شرایط اخذ ویزا ،ضمانت اخذ ویزا ،عقد قرارداد و موارد مربوطه را به طور شفاف به مسافر اعلام کند و در صورت عدم شفافیت خود آژانس وظیفه دارد که جوابگوی مسافر باشد.

(9) در صورتی که مسافران به قصد سفر گروهی اقدام به اخذ ویزا کنند و به هر دلیل در خواست ویزای برخی دیگر از مسافران به ریجکتی بیانجامد و برای مابقی ویزا صادر گردد ،آنگاه دارندگان ویزا از سفر منصرف شوند ملزم به پرداخت هزینه ویزا خواهند بود.چرا که آژانس مبنی به درخواست مسافران اقدام نموده و تنها درخواست کننده ویزاست و در صدور ویزا دخل و تصرفی ندارد.

(10) نکته قابل توجه اینکه در برخی از کشورها در صورت عدم اقامت در هتل ،مسافر ملزم است تا ظرف 48 ساعت خود را به پلیس معرفی نموده و در اداره پلیس اقامت خود را ثبت نماید ،از این رو توصیه ما این است که در کشور مقصد رزرو محل اقامت انجام شود تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

باسپاس از توجه هموطنان و مخاطبان عزیز ،ارسال مدارک توسط فرد متقاضی به این آژانس به منزله آگاهی کامل و پذیرفتن 10 شرط مذکور می باشد.

 

در صورت وجود هر ابهام و داشتن پرسش های دیگر در جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ویزای کشورها ،چکونگی اخذ ویزا ،رزرو پرواز و هتل ، کلیه خدمات سفر ،اخذ ویزای کشورها و شرکت در تور داخلی و تور خارجی کافی است با کارشناسان و مشاوران ویزایونایتد تماس حاصل فرمایید.

  با ثبت آنلاین ویزای کشورها در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

اخذ ویزای آنلاین کشورها

 پکیج ویزای کشورها

تماس با ما

9 / 10
از 50 کاربر
ارسال نظر
شاپور : خدمات الکترونیک ویزا
12 0
سلام و درود سایتتون خیلی خوبه و توضیحات کاملی دارید قیمت ویزا ها هم اکثرا مناسبه فقط اینکه امکانش نیست که پرداخت آنلاین رو هم اضافه کنید ؟ آیا سایتی را در ایران سراغ دارید که ویزای آنلاین و الکترونیک را انجام دهد؟
مدیریت : پاسخ
12 0
سلام و روز بخیر متشکر و سپاسگزاریم از شما دوست عزیز. بله بزودی پرداخت آنلاین و همچنین پذیرش درخواست آنلاین ویزا را انجام میدهیم.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :