ویزای آذربایجان

یکی از کشورهای همسایه که در سال های گذشته ایرانیان استقبال زیادی از آن داشته اند، کشور آذربایجان بوده است. کشوری که همراه با سنت ها و اداب و رسوم قدیمی که دارد توانسته آنچه که در غرب به عنوان مدرنیته نیز شناخته می شود در هم آمیخته کند و به یک کشور جذاب برای سفر و کردشگری تبدیل شود. اکنون کشور آذربایجان در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و حتی آشپزی توانسته در میان کشورهای هم رده خود حرفی برای گفتن داشته باشد و به لحاظ نزدیکی جغرافیایی با ایران به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است.

سفر به آذربایجان

آذربایجان در کنار دریای خزر و در غرب آسیا قرار گرفته است و از غرب خود با ارمنستان و ترکیه، از جنوب با ایران و با روسیه و گرجستان نیز از سمت شمال هم مرز و همسایه است. اکثر مردم این کشور مسلمان هستند و مردم آذربایجان با جمعیتی در حدود 10 میلیون نفر و با یک اب و هوای معتدل و مشابه با ایران در کنار یکدیگر زندگی می کنند. خونگرمی و مهمان نوازی از خصوصیت های اصلی مردم آذربایجان است و ضمن دست دادن در زمان دیدار اکثر اوقات با یکدیگر روبوسی می کنند. با توجه به پتانسیل های درآمد زایی که این کشور دارد از سال 2020 جمعیت ایرانیان در این کشور به شدت در حال افزایش است.

ویزای آذربایجان

همان طور که گفتیم در سال های گذشته افراد زیادی مشتاق سفر و یا مهاجرت به این کشور بوده اند برخی از این افراد با هدف تحصیل و کار و برخی دیگر نیز برای سرمایه گذاری و یا تجارت به این کشور سفر کرده اند. در آذربایجان نیز همانند دیگر کشورها انواع ویزاها وجود دارد که شامل ویزای کاری آذربایجان، ویزای تحصیلی آذربایجان، ویزای ترانزیت و انواع دیگر ویزاها می باشد. افرادی که قصد یافتن شغل در این کشور و مهاجرت کاری به باکو پایتخت این کشور را دارند می بایستی از ویزای کاری آذربایجان استفاده نمایند. افرادی که قصد دارند برای ادامه تحصیل به این کشور سفر نمایند می بایستی ویزای تحصیلی این کشور را دریافت نموده و مسافرانی که می خواهند با عبور از خاک باکو به کشوری دیگری سفر کنند می بایستی ویزای ترانزیت آذربایجان را دریافت نمایند. اما مهمترین ویزا که مورد استقبال مسافران ایرانی است ویزای توریستی باکو است.

ویزای توریستی آذربایجان (باکو)

برای ایرانیان ویزای فوری و یا ویزای لیبل دار صادر نمی شود و همه عزیزانی که قصد دارند به این کشور سفر کنند می بایستی از قبل ویزای باکو را دریافت نمایند. همچنین مرز زمینی این کشور نیز برای مسافران ایرانی بسته است و افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند می بایستی از راه هوایی به آذربایجان سفر نمایند. پیشنهاد ما این است که برای اخذ ویزای باکو از طریق سایت سفر هالیدی و یا ویزا یونایتد آن هم به صورت الکترونیکی اقدام نمایید. اعتبار این ویزا از زمان صدور به مدت 30 روز می باشد و از لحظه ورود به این کشور نیز به مدت 5 روز اجازه حضور در آذربایجان را خواهید داشت.

ویزای الکترونیکی آذربایجان

برای دریافت ویزای الکترونیکی باکو تنها کافیست بعد از تکمیل فرم درخواست ویزا و آپلود آن به همراه گذرنامه با 6 ماه اعتبار و 1 قطعه عکس می توانید بدون مراجعه حضوری و با پرداخت آنلاین و با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت نمایید. این ویزا بین 1 الی 3 روز کاری برای شما صادر خواهد شد و به مدت 90 روز اعتبار خواهد داشت و می توانید به مدت 30 روز در این کشور اقامت داشته باشید. توجه کنید که در زمان اخذ این ویزا می بایستی تمام اطلاعات خواسته شده را به صورت کامل وارد نمایید. بعد از اخذ اتمام اعتبار ویزای این کشور نمی توانید در این کشور حضور داشته باشید و می بایستی سریعا خاک این کشور را ترک نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر ویزای الکترونیکی این کشور را دریافت نمایید اجازه تحصیل و یا کار را نخواهید داشت.

 

تماس با ما

9 / 10
از 51 کاربر
ارسال نظر
كامران : سلام ، مدت زمانى كه ميتونيم با ويزاى باك ...
9 0
سلام ، مدت زمانى كه ميتونيم با ويزاى باكو اقامت داشته باشيم چند روز هست ؟
مدیریت : پاسخ
9 0
سلام، مدت زمان اقامت با ویزای آذربایجان (باکو) یکماه میباشد
سید محسن زرین ک ... : در مرز آستارا همزمان با ورود ویزا صادر م ...
19 1
سوالات و نظرات شما
مدیریت : پاسخ
9 1
سلام بله این امکان هم وجود داره ولی معمولاً جهت اطمینان مسافران از قبل اقدام به تهیه ویزا میکنند و ضمناً این موضوع فقط در صورت سفر زمینی قابل انجام هست و جهت سفر هوائی نیاز به گرفتن ویزا از قبل دارد. موفق باشید
حسن عمادپورى : ويزاى باكو
10 0
سلام، ويزاى باكو چند روزه صادر ميشود؟
مدیریت : پاسخ
9 1
سلام ویزای باکو اقدام عادی 3روزه و اقدام فوری 3ساعته صادر میگردد
محمد لاهوتي : ويزاي آذربايجان(باكو)
7 0
سلام و خسته نباشيد احتمال اينكه ويزاى باكو صادر نشود وجود دارد يا خير و در صورتيكه ويزا رد شود آيا هزينه آن برميگردد؟
مدیریت : پاسخ
8 0
سلام ریجکتی یا رد شدن ویزای باکو بندرت اتفاق میافتد مگر اینکه مسافر قبلا مشکلی داشته باشد. در صورت رد شدن ویزای باکو همانند بیشتر کشورها مبلغ ویزا قابل استرداد نمیباشد.
فرهمند : ویزای ٱذربایجان
8 0
سلام چطور باید ویزای باکو بگیریم ؟ چه مدارکی نیاز هست ؟ به سفارت ٱذربایجان باید بریم و ٱیا مصاحبه یا انگشت نگاری نیاز دارد؟میتونم فقط ویزای باکو بگیریم یا خرید هتل و بلیط هم باید انجام شود؟ ممنون میشم راهنمائی کنید.سپاس از پاسخگویی
مدیریت : پاسخ
7 1
سلام، جهت اخذ ویزای باکو فقط اسکن پاسپورت نیاز هست و نیازی به مراجعه سفارت آذربایجان نیست و بالطبع انگشت نگاری هم نمیشوید. بله میتوانید فقط درخواست ویزای تک باکو نمائید و کارشناسان ما این خدمت را به مسافران عزیز ارائه میدهند. سپاس و احترام
مهدی عباسی : قیمت
8 0
آیا از نظر قیمت جای ارزانی است
مدیریت : پاسخ
9 0
سلام کشور آذربایجان و شهر باکو یکی از ارزانترین مکانها برای خرید میباشد.
سیروس نادری : ویزای آذربایجان
8 0
سلام : مدت ویزای عادی آذربایجان چند روزه است . آیا ویزا یک بار ورود است یا در طول مدت ویزا چندین بار میشود به آذربایان وارد و خارج شد ؟ ممنون
مدیریت : پاسخ
8 1
سلام ویزای توریستی عادی آذربایجان 3 روز کاری آماده میشه و ویزای فوری 3 ساعته. با ویزای آذربایجان (باکو) فقط یکبار ورود به این کشور میتوانید داشته باشید.
arash : ریجکتی ویزای باکو
7 0
ببخشید میخواستم ببینم ویزای باکو ریجکتی داره؟
مدیریت : پاسخ
8 0
سلام معمولا ویزای باکو ریجکتی ندارید مگر اینکه قبلا مسافر به این شهر و یا کشور آذربایجان سفر داشته و مشکلی بوجود آورده باشد.
مهرداد : ریجیکتی بخاطر سفر به ارمنستان
9 0
سلام من به ارمنستان سفر کردم میگن چون به ارمنستان سفر کردید و کشور اذربایجان با ارمستان بد هستش. تا یک سال نمیتوانید اخذ ویزا باکو کنید ایا این درسته ؟؟؟
مدیریت : پاسخ
8 0
سلام در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و این قانون مربوط به قبل بوده.در صورت تمایل میتوانید ویزای باکو خود را به ما بسپارید.
سیمین : ویزا باکو
4 0
سلام قصد کار در باکو دارم میشه در مورد ویزا کار باکو راهنمایم کنید؟متشکرم
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام ما فقط در زمینه ویزای توریستی باکو فعالیت داریم.
Sseed : ویزای باکو
0 0
من با چنتا از دوستام اقدام کردیم برای ویزای باکو ویزای دوستان اومده ولی برای من نیومده دلیلش چیه چیکار باید بکنم ممنون میشم سریع جواب بدید
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام روز بخیر اگر ویزای لیبل دار باکو اقدام کردید با اقدام کننده در میان بگذارید و اگر ویزای الکترونیک عادی باشد سه روزه صادر میگردد و فوری سه ساعته. زمان بیشتر از این بمعنای بررسی بیشتر میباشد که معمولا برای ویزای باکو اتفاق نمیفتد.
یکتا : ویزای آذربایجان
0 0
با درود مدارکی که برای دریافت ویزای آذربایجان گفته شده، بایستی حضوری توسط خود شخص ارایه بشه ؟
مدیریت : پاسخ
0 0
با سلام.خیر نیازی به حضور خود شخص نیست
شیما : ویزای عادی
0 0
سلام ... برای ویزای باکو در فرودگاه هم میشه اقدام کرد ویا حتما باید از قبل گرفته بشه
مدیریت : پاسخ
0 0
با سلام.درفرودگاه هم صادر میشود اما بهتر است از اینجا اقدام کنید که سفر خود را با خیال رحت انجام دهید
امید : سلام خواستن بدونم هزینه وی ا واقامت حدود ...
0 0
سوالات و نظرات شما
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام روز بخیر بستگی به تعداد نفرات تاریخ رفت و درجه هتل دارد. سوالات اینچینی را لطفا تماس بگیرید و از همکاران استعلام قیمت فرمائید.
مهدیه : ویزای باکو
0 0
سلام لطفا قیمت ویزای یک ساله اذربایجان رو بگید که چند دلار هست
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام وقت بخیر . در حال حاضر بدلیل شیوع کرونا و بر اساس تصمیمات کشور آذربایجان هیچ نوع ویزایی صادر نمی شود.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :