قیمت ویزای روسیه

روسیه پهناور ترین کشور جهان می باشد که در شمال قاره آسیا قرار گرفته است، پهناوری روسیه به حدی است که بخشی از آن همسایه آسیا و بخشی از آن همسایه ی اروپا می باشد. این کشور با کشور های بسیاری به وسیله ی مرز خاکی همسایه است و با کشورهایی مانند ایران نیز به وسیله ی مرز آبی در ارتباط می باشد. بخش زیادی از روسیه دارای آب و هوایی سرد می باشد که این سرما به حدی است که زندگی و کشاورزی در این بخش ها امکان پذیر نیست.

روسیه در کنار آب و هوای سردی که دارد جاذبه های بسیاری نیز دارد که افراد زیادی را مجذوب خود می نماید و مایلند تا با دریافت ویزای روسیه به این کشور سفر کرده و از جاذبه های گردشگری آن دیدن نمایند. بسیاری از علاقه مندان به سفر به روسیه از قیمت ویزای روسیه اطلاعی ندارند و همین امر موجب میشود تا نتوانند تصمیم قطعی خود را برای سفر به روسیه بگیرند به این دست از افراد توصیه میکنیم قبل از آنکه برای دریافت ویزای روسیه اقدام کنند با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از قیمت ویزای روسیه اطلاع کسب نمایند.

قیمت ویزای روسیه

اطلاع از قیمت ویزای روسیه سبب می شود تا شما به اندازه ی کافی ارز تهیه نمایید و با مشکلاتی از قبل کمبود ارز برای اخذ ویزای روسیه رو به رو نشوید. همچنین دریافت ویزای روسیه با آسانی بیشتری برای شما انجام میشود و میتوانید بدون داشتن دغدغه خاصی ویزای خود را دریافت و به یکی از سرد ترین کشور های جهان سفر کنید.

پیشنهاد ما این است برای دیدن زیبایی های برفی روسیه و استفاده از امکانات آنها در فصل زمستان به این کشور سفر نمایید تا معنای واقعی سرما را در این کشور حس کنید و از تفریحاتی که به واسطه ی بارش برف و سرما در این کشور شکل می گیرد استفاده نمایید. در تابستان نیز این کشور دارای هوایی خنک و مطبوع می باشد که تفریحات آبی نیز در شهرهای ساحلی اقامتی بیادماندنی را رقم خواهد زد. ویزا یونایتد همراه شماست تا سفری امن و سلامت و در عین حال با قیمت مناسب به روسیه داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

در حال حاضر ویزایونایتد بهترین قیمت ویزای روسیه را ارائه میدهد تا مسافران عزیز رضایت کامل داشته باشند.

قیمت ویزای توریستی روسیه (عادی) : 130دلار

قیمت ویزای توریستی روسیه (فوری) : 180 دلار

بیمه مسافرتی رایگان صادر میگردد.

 

اخذ ویزای روسیه

تماس با ما

9 / 10
از 190 کاربر
ارسال نظر
غلامرضا خیاطیان ... : ویزا
18 1
مبلغ ویزای روسیه چقدر است
مدیریت : پاسخ
19 9
سلام جهت استعلام قیمت ویزای روسیه لطفأ با کارشناسان ما تماس بگیرید . سپاس
راشا : قیمت ویزای روسبه
8 1
قیمت ویزای روسیه را در سایت۸۵ دلار برای عادی و ۱۶۰ دلار فوری نوشتید میشه بگید چند روز و یا چند ساعته اکی میشه؟ پرداخت بصورت دلاریه یا ریالی هم دریافت میکنید؟
مدیریت : پاسخ
9 1
سلام بله قیمتهای ویزای روسیه در حال حاضر همان نرخ سایت هست ضمنأ بیمه مسافرتی هم روی ویزا رایگان میدهیم . ویزای عادی 5-7 روز کاری آماده میشه و ویزای فوری 2-3 روز کاری انجام میشه.مبلغ به دلار یا معادل نرخ حواله دلار و بریال دریافت میگردد.
بهرام : قیمت ویزا و شرایط آن
5 0
سلام و خسته نباشید 🌹 من پاسپورتم رو دیروز دریافت کردم و میخواهم به روسیه بروم برای گرفتن ویزای ترانزیت چند دلار لازم است و چرا؟ ویزای ترانزیت رو برای اینکه از روسیه به نروژ بروم میخواهم به من گفتن که حدود سی ملیون لازم هست برای ویزا لاطفا راهنماییم کنید sardasht.clans@gmail.com
مدیریت : پاسخ
5 0
سلام ٱیا شما ویزای شینگن برای ورود به نروژ دارید؟ مبلغ ۳۰ میلیون برای ویزای نروژ؟!
کاملیا : پرداخت هزینه ویزا
4 0
سلام پرداخت حتما باید بصورت دلاری باشه ؟
مدیریت : پاسخ
6 0
سلام نحوه پرداخت به شرکت ما جهت ویزای توریستی روسیه بصورت ارزی و ریالی جهت مسافران عزیز امکانپذیر هست.
ناهید : رزرو هتل
0 0
با سلام.ببخشید،بنده میخوام برم مسکو خونه دوستم و بعد مورمانسک برای دیدن شفق قطبی، اما کردیت کارت برای رزرو هتل ندارم. و با توجه به اینکه برای ویزای روسیه رزرو هتل اجباری هست،آیا شما میتونید برای مسکو رزرو هتل سوری و برای مورمانسک هاستل مورد نظر خود مسافر رو رزرو کنید؟ ممنون
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام .بله امکانش هست و کردیت کارت داریم.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :