ویزای روسیه تضمینی

برای اخذ ویزای روسیه تضمینی در این بخش از ویزا یونایتد با ما همراه باشید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. برای اینکه بتوانید به بسیاری از کشور ها سفر کنید می بایست قبل از ورود به خاک آن کشور ویزای آن کشور را دریافت نمایید. یکی از این کشور ها روسیه می باشد. روسیه در بخش شمالی اروپا و آسیا قرار دارد و از جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری برخوردار است که افراد زیادی را مشتاق دیدن خود می نماید.

ویزای روسیه تضمینی

برای دریافت ویزا خود شخص و یا آژانس مسافرتی می تواند به جهت دریافت ویزای روسیه اقدام نماید. با توجه به نوع ویزا و مدت زمان اقامت مدارکی که برای دریافت ویزا باید به سفارت کشور مربوطه ارائه داد متفاوت می باشد و شما قبل از اقدام برای دریافت ویزا باید مدارک ویزای روسیه را آماده کرده باشید که مهم ترین این مدارک کپی مدارک هویتی ، اصل پاسپورت، 2 قطعه عکس 4*6 با پس زمینه سفید ، مدارک رزو هتل و خرید بلیط هواپیما می باشد.

در صورتی که از آژانس های تازه کار و یا نا آشنا به مباحث اخذ ویزای روسیه کمک بگیرید ممکن است دریافت ویزای شما زمان بیشتری ببرد و در برخی موارد دیده شده است که به دلیل نا آشنا بودن عوامل آژانس های مسافرتی ویزای مربوطه برای مسافر صادر نشده و تمامی هزینه هایی که شخص به عنوان قیمت ویزای روسیه پرداخت کرده است سوخت و بی ثمر شده است.

ویزای روسیه تضمینی

به همین منظور به شما پیشنهاد میکنیم همواره برای دریافت ویزای روسیه به آژانس های مسافرتی با سابقه ای که به تمامی مراحل و شرایط دریافت ویزا آشنایی دارند مراجعه نمایید. همچنین در صورتی که مایل به دریافت ویزای روسیه تضمینی هستید می توانید با شماره های دفتر آژانس مسافرتی ویزا یونایتد تماس بگیرید تا شرایط دریافت ویزای روسیه تضمینی را برای شما شرح دهند.

تفاوت ویزای تضمینی روسیه با دریافت ویزا به صورت عادی این است که زمان کمتری طول میکشد تا ویزا به دست شما برسد و دریافت ویزا به دلیل انجام شدن دقیق و منظم تمامی مراحل و شرایط دریافت آن به صورت حتمی خواهد بود.

 

تماس با ما

9 / 10
از 45 کاربر
ارسال نظر
محمدرضا : تضمینی
3 0
سلام اگر ریجکت بشیم هزینه برمیگرده ؟
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام درصورت ریجکتی ویزای روسیه ، شرکت ویزا یونایتد مبلغ را بشما عودت میدهد.
سعید : ریجکتی ویزای روسیه
1 0
سلام اژانس همکار هستم اگر ویزای روسیه مسافر ریجکت بشه بعد از چند وقت میتونه اقدام کنه ؟
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام باید پاسپورت مسافر را ارسال کنید تا از سفارت استعلام بگیریم که به چه دلیل ریجکت شدند تا بتوانیم با برطرف کردن مشکل ویزای جدید بگیریم.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :