ویزای آنلاین

اگر اهل سفر باشید به خوبی می دانید که برای ورود به بسیاری از کشورها نیاز به ویزا دارید و هرکدام از این ویزاها نیز حساسیت و قوانین مربوط به خودش را دارد و از طرفی بر مبنای کشوری که متقاضی از آن درخواست خود را ثبت می کند چارچوب های قانونی تعریف می شود. از آنجا که بسیاری از کشورها به خصوص در اروپا سخت گیری های زیادی نسبت به اتباع ایرانی دارند متقاضیان اخذ ویزا دچار مسیرهای پر پیچ و خمی می شوند که ممکن است زمان و هزینه زیادی را به فرد تحمیل کند.

در چند سال اخیر مسیری پیش روی ایرانیان قرار گرفته تا بتوانند ویزای خود را به صورت آنلاین اخذ نمایند. البته این نوع ویزا برای برخی از کشورها فراهم است. ویزای الکترونیکی یا ویزای آنلاین به ویزایی گفته می شود که به صورت یک برگه پرینت شده می باشد و به صورت درج یا الصاق در پاسپورت نمی باشد. همچنین مدارک مورد نیاز به صورت اینترنتی ارسال می شود و به همان صورت نیز جواب آن برای فرد ارسال می شود.

اخذ ویزای آنلاین

ویزای آنلاین یا به اصطلاح ویزای الکترونیکی در واقع روشی است که بسیاری از کشورها به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در مصاحبه سفارت و یا انگشت نگاری متقاضیان در نظر گرفته شده است. شما می توانید برای اهداف مختلفی همچون توریستی، تجاری، پزشکی، ترانزیت و از این دست موارد ویزای خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید. مدارک مورد نیاز اخذ ویزا نیز همان طور که گفتیم بسته به کشور مورد نظر ممکن است متفاوت باشد اما به صورت کلی برای اخذ ویزا به پاسپورت معتبر با شش ماه اعتبار، دو قطعه عکس، واچر هتل و بلیط رفت و برگشت نیاز است.

مدت زمان پاسخگویی و یا جواب دهی به ویزای شما معمولا تا دو روز می باشد البته در برخی موارد این زمان تا چند ساعت هم کاهش پیدا می کند و ممکن است بسته به ویزایی که درخواست داده اید تا چند هفته هم طول بکشد. مزیت اخذ ویزای آنلاین این است که شما نیازی به مراجعه حضوری به سفارت و یا انگشت نگاری ندارید.

نکات مهم در مورد ویزای آنلاین

این ویزا قابلیت تمدید ندارد تنها در موارد اضطراری می توانید آن را تمدید نمایید. ویزاهای الصاقی و یا برچسبی معمولا برای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت صادر می شود اما ویزاهای آنلاین برای اهداف موقت می باشد. اگر قصد سفر به کشورهای گفته شده را دارید می توانید ویزای آن را به صورت آنلاین دریافت نمایید. این کشورها شامل:

ویزای آنلاین امارات (دبی)، ویزای آنلاین قطر، ویزای آنلاین عمان، ویزای آنلاین آذربایجان (باکو)، ویزای آنلاین هند، ویزای آنلاین ازبکستان، ویزای آنلاین تاجیکستان، ویزای آنلاین قرقیزستان، ویزای آنلاین سریلانکا، ویزای آنلاین پاکستان، ویزای آنلاین ویتنام و ویزای آنلاین ایران می باشد. شما می توانید این ویزاها را از طریق ویزایونایتد دریافت نمایید. این مجموعه ویزای شما را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه اخذ می نماید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ویزا یونایند تماس بگیرید.

 

اخذ ویزای آنلاین کشورها
تماس با ما

9 / 10
از 58 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :