ویزای باکو فوری

سفر به باکو برای ایرانیان جز برنامه های اصلی تعطیلاتشان است و افرادی که علاقه مند به سفرهای خارجی با قیمت مناسب هستند حتما، آذربایجان و باکو یکی از مقاصد گردشگری آنان به شمار می آید.همان طور که می دانید در مطلب ویزای باکو هم به آن اشاره کردیم به منظور سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای باکو هستیم، که خود این ویزاها به 3 دسته ویزای عادی، ویزای فوری و ویزای لیبل دار تقسیم بندی می شود. که در ادامه به بررسی ویزای فوری آذربایجان خواهیم پرداخت.

ویزای آنلاین آذربایجان

ویزای آذربایجان و یا ویزای باکو را به صورت انلاین هم می توانید اخذ نمایید و مدت زمان صدور آن 3 روز کاری می باشد. به منظور اخذ این ویزا کافیست به سامانه سفرهالیدی مراجعه کرده اطلاعات مورد نظر را وارد کنید و ویزای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هزینه اضافی اخذ نمایید. البته امکان اخذ ویزا از طریق سامانه الکترونیکی این کشور نیز فراهم شده و شما با انتخاب سه زبان روسی، ترکی و انگلیسی و ارائه پاسپورت و یک قطعه عکس می توانید ویزای الکترونیکی آذربایجان را دریافت نمایید. البته پیشنهاد ما این است که به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی این پروسه را به تیم ویزا یونایتد بسپارید. در نسخه جدید این سامانه زبان فارسی نیز اضافه شده است.

ویزای فوری آذربایجان

با دریافت هر نوع از ویزای آذربایجان شما می توانید به تمامی شهرهای این کشور سفر نمایید، مدت زمان اعتبار این ویزا نیز 30 روزه می باشد و اگر نیاز به تمدید این ویزا داشتید می توانید به نمایندگی کنسولی آذربایجان مراجعه نمایید. در این بین افرادی هستند که به لحاظ کاری و یا موارد دیگر نیاز به اخذ ویزای فوری آذربایجان دارند. بهتر است این ویزا را از آژانس های مسافرتی معتبر دریافت نمایید. این ویزا در مجموعه ویزایونایند طی مدت کوتاهی و در حدود 2 یا 3 ساعت اخذ خواهد شد و به دست شما عزیزان خواهد رسید.

اخذ ویزای باکو با ویزایونایتد

آژانس مسافرتی ویزا یونایتد بیش از یک دهه تجربه در زمینه جهانگردی و گردشگری دارد و از سازمان های مرتبط با این موضوع مجوز های لازم را دریافت کرده است. شما می توانید به منظور اخذ ویزای اکثر کشورها از طریق مجموعه همکار که سفر هالیدی می باشد ویزای خود را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه دریافت نمایید. بدین منظور اگر سوالی در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اخذ ویزای آنلاین باکو

تماس با ما

9 / 10
از 23 کاربر
ارسال نظر
محمد : سفر به باکو
0 0
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم ازتون بپرسم که زمینی هم میشه به باکو سفر کرد؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام، تندرست باشید بله می توانید بصورت زمینی هم به باکو سفر کنید ولی باید حتما ویزای باکو راازقبل تهیه نمایید. در خصوص تور زمینی باکو هم می توانید با شماره 88522362 تماس بگیرید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :