معاهده شینگن چیست

شاید برای شما سوال باشد که اصلا معنای واژه شینگن چیست و این عبارت دقیقا به چه موضوعی اشاره دارد؟ در واقع می توان اینگونه گفت که بعد از تشکیل اتحادیه اروپا در سال 1950 میلادی کشورهای عضو تلاش های زیادی را برای تسهیل در رفت و آمد مردم این کشور داشتند که در نهایت منجر به ایجاد توافق شینگن شد که کشورهای عضو این منطقه بتوانند رفت و آمد مردم و کالاها را آسان تر کنند.

شینگن چیست؟

این توافق شامل 29 کشور می باشد شهروندان و افرادی که اقامت دائم شینگن را داشته باشند می توانند به صورت آزادانه در این کشورها رفت و آمد داشته باشند و نیازی به اخذ ویزا برای این دسته از افراد نیست. در این توافق نامه مواردی که مورد تفاهم قرارگرفته است شامل لغو کنترل های مرزی، تدوین قانون یکپارچه در جهت صدور ویزای شینگن، ایجاد بانک اطلاعاتی مسافران و در نهایت همکاری و تعامل بین افسران داخلی و مهاجرت می باشد.

کشورهای عضو این توافق شامل آلمان، اتریش، بلژیک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، کرواسی، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لوکزامبورگ، لیتوانی، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، جمهوری چک، اسپانیا، لیختن اشتاین، رومانی، بلغارستان، یونان، مالت، سوئد، مجارستان، هلند و سوئیس می باشد. ویزای شینگن شامل ویزای یک بار ورود (ویزای سینگل)، ویزای دوبار ورود و ویزای مولتی می باشد. در سری مطالب قبلی در مورد چگونگی اخذ ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز به صورت کامل توضیح داده ایم. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر حتما به این صفحات نیز سر بزنید.

اخذ ویزای شینگن

با توجه به افزایش شدید متقاضیان مهاجرت و اخذ ویزای شینگن افسران مهاجرت و دولت های عضو این توافق نامه سخت گیری های شدید را برای اخذ ویزا ارائه داده اند. اما در این بین راه هایی هم برای افزایش شانس اخذ ویزای شینگن وجود دارد که شامل داشتن دعوت نامه، تراول هیستوری قوی و تمکن مالی می باشد. در واقع این موارد جز پارامترهای اصلی بررسی پرونده شما برای اخذ ویزای شینگن می باشد. شما می توانید ویزای بسیاری از این کشورها را از طریق مجموعه ویزایونایتد دریافت نمایید. این مجموعه می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای کشورهای عضو شینگن را برای شما عزیزان دریافت نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

 

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :