ویزای سرمایه گذاری کانادا

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا روش اخذ ویزای سرمایه گذاری است که افراد می توانند پروسه سفر و مهاجرت خود را استارت بزنند. انچه در باور اکثر مردم جا افتاده، این است که این روش نیاز به مبلغ سرمایه گذاری زیادی دارد اما در واقع این چنین نیست. مزیت اصلی این روش این است که سخت گیری کمتری در ارائه مدرک زبان و یا شرایط مورد نیاز وجود دارد و با استفاده از روش های متنوعی همچون ثبت شرکت، سرمایه گذاری استانی، خرید بیزینس و غیره به همراه میزان سرمایه مورد نیاز هر کدام از این روش ها برای اخذ اقامت کانادا اقدام نمایید.
ویزای سرمایه گذاری کانادا

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

همان طور که گفته شد شما می توانید از طریق سرمایه گذاری اقامت کانادا را اخذ نمایید. این روش های سرمایه گذاری به شما اجازه می دهد که یک کسب و کار جدید و نوآورانه را در این کشور ایجاد کرده و پس از آن برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهید. البته فرد متقاضی می بایستی تعهد دهد که در یک بازه 5 ساله حداقل 730 روز در این کشور حضور داشته باشد. به صورت کلی 2 روش سرمایه گذاری وجود دارد که یکی روش سرمایه گذاری فدرال بوده و دیگری روش سرمایه گذاری استانی می باشد. اما در ذیل این 2 روش، 6 روش مهاجرتی وجود دارد که شامل سرمایه گذاری استانی، ویزای استارتاپ کانادا، ویزای کارآفرینی کانادا، ثبت شرکت در کانادا، خرید بیزینس در کانادا و ویزای خوداشتغالی کانادا می باشد.

بهترین سرمایه‌گذاری در کانادا

حال با این تفاسیر می‌بایستی ببینیم هریک از افراد با شرایط کاری خود چه نوع سرمایه گذاری برای آنها مناسب است. از طریق این توضیحات می توانید با بررسی شرایط خود بهترین گزینه برای سرمایه گذاری را انتخاب نمایید. اگر مدیر هستید و یا سابقه مدیریت کسب و کار را دارید بهترین گزینه برای شما سرمایه گذاری استانی است. اگر طرح یا ایده تجاری دارید می توانید با روش سرمایه گذاری از طریق استارت آپ اقدام کنید. اگر صاحب یک بیزینس هستید می توانید با استفاده از روش سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت نیز اقدام نمایید، اگر تمکن مالی خوبی دارید می توانید یک بیزینس خریداری نمایید، اگر هنرمند و یا ورزشکار هستید می توانید سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی را انتخاب کنید و اگر کارآفرین هستید می توانید سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی را برای اخذ ویزای کانادا انتخاب نمایید.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

نکات مهم برای سرمایه گذاری در کانادا

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا در حدود 150 هزار دلار و حداکثر 1 میلیون دلار کانادا می باشد. البته این موارد غیر از هزینه های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می باشد. نکته مهم دیگری که می بایستی به آن توجه کنید این است که شما به منظور بازدید از کسب و کارها و بیزینس های که قصد خرید دارید و یا موقعیت های سرمایه گذاری در این کشور می بایستی در ابتدا یک سفر به کانادا داشته باشید که این سفر نیاز به اخذ ویزای توریستی کانادا دارد. ویزایونایتد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای توریستی کانادا را برای شما اخذ نماید. تنها کافیست به لینک زیر مراجعه کرده و با ارائه مدارک مورد نیاز درخواست خود را ثبت نمایید.

 با ثبت آنلاین ویزای توریستی کانادا در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید


اخذ ویزای توریستی کانادا

تماس با ما

9 / 10
از 6 کاربر
ارسال نظر
محمد میرجلیلی : سرمایه گذاری جهت اقامت
3 0
با سلام حداقل مبلغ واریزی چقدر باید باشه ؟ این مبلغ رو چطوری باید واریز کرد؟باتوجه به تخصصم میتونم کسب و کاری را شروع کنم؟
مدیریت : پاسخ
2 1
سلام جهت ویزای سرمایه گذاری کانادا لطفا تماس بگیرید تا راهنمائیهای لازم را کارشناسان ما بشما اطلاع دهند.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :