ویزای تضمینی کانادا

زمانی که نام شهرهای کانادا به گوش می خورد هر فردی که ذاتا علاقه مند به طبیعت، زیبایی، فرهنگ و دانش است ذهنش به سمت این زیبایی ها سوق پیدا می کند. اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور یکی از آرزوی های بسیاری از ایرانیان است که حاضرند برای رسیدن به این کشور گذشته خود را در ایران فراموش کنند. اما در این مسیر باید توجه داشته باشید که با توجه به سخت گیری هایی که وجود دارد و متقاضیان متعدد برای رسیدن به مقصد کانادا واژه تضمینی یک عبارت سودجویانه برای بسیاری از شرکت های مهاجرتی می باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.

استفاده از عبارت اخذ ویزای تضمینی کانادا هیچ وجهه قانونی و اجرایی ندارد و به صورت کلی هیچ تضمینی برای اخذ ویزای کانادا وجود ندارد. نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که شرکت هایی که از عبارت تضمینی استفاده می کنند در صورت ریجکتی ویزای شما می بایستی کل مبلغ را به شما عودت دهند اما در عمل مشاهده می کنید که این چنین نیست و اگر هم این قول به شما داده شود آنقدر بازه زمانی بازگشت وجه زمانبر می شود که شما از دریافت هزینه های که کرده اید منصرف می شوید.

چرا اخذ ویزای تضمینی کانادا ؟

همان طور که می دانید سالانه افراد زیادی متقاضی سفر به کشور کانادا هستند از این رو دولت این کشور سخت گیری هایی از بابت ارائه ویزا در نظر گرفته است و کنترل ها و نظارت ها در این زمینه به شدت سختگیرانه می باشد. در نظر داشته باشید که این کشور سالانه در جهت برنامه های بلند مدت خود اقدام به پذیرش مهاجر، پناهجو و شهروند می نماید اما هرساله دستورالعمل ها و سیاست های ورود این افراد را مورد بازبینی و بروزرسانی قرار می دهد.

انواع ویزای تضمینی کانادا

کانادا کشوری پیشرفته و توسعه یافته با تمامی پارامترها و شاخص های مطلوب اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است و تمامی فاکتورهای یک زندگی ایده آل را برای علاقه مندان به این کشور ارائه می دهد. اگر قصد مهاجرت و یا سفر به کانادا را دارید می توانید ویزای تضمینی کانادا را اخذ نمایید. اما همانطور که گفتیم هیچ تضمینی برای اخذ این ویزا وجود ندارد از طرفی با یک سری اقدامات و مدارکی که در مطالب قبلی به آن اشاره شده است شما می توانید شانس خود را تا حد زیادی برای اخذ ویزای کانادا بالا ببرید.

این ویزاها شامل ویزای تضمینی توریستی کانادا و ویزای تضمینی مولتی کانادا می باشد که تا حد زیادی می توان گفت که احتمال ریجکتی آن بسیار پایین است. ویزای تضمینی توریستی کانادا مختص افرادی است که قصد دارند به منظور گشت و گذار و تفریح به کشور کانادا سفر کنند و ویزای تضمینی مولتی کانادا برای افرادی است که اهداف چندگانه شامل تفریح، شرکت در دوره ها و یا سمینارها و یا دیدار با خانواده و آشنایان را دارند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی تضمینی کانادا

اگر قصد دارید ویزای توریستی کانادا و یا ویزای مولتی این کشور را اخذ نمایید تنها کافیست اصل پاسپورت، پاسپورت قدیم (در صورت سفرهای قبلی)، یک قطعه عکس رنگی، گواهی اشتغال به کار، گردش حساب 4ماهه، تمکن مالی، سند ملکی و سابقه سفرهای خارجی را با ورود به سایت سفر هالیدی ارائه داده و در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای خود را دریافت نمایید. 

اخذ ویزای کانادا

تماس با ما

10 / 10
از 7 کاربر
ارسال نظر
کامیار : ویزای تضمینی کانادا
5 0
سلام آیا واقعا ویزای تضمینی کانادا صحت دارد؟ میتوان جائی را پیدا کرد که ویزای 100٪ تضمینی بگیرد؟
مدیریت : پاسخ
5 0
سلام دوستانی هستند که دائمأ این سوال را تلفنی یا حضوری مطرح میکنند و میگویند آیا شما ویزای تضمینی کانادا را 100٪ انجام میدهید؟ یا میگویند جائی رفته ایم و گفتند که ما ویزای 100٪ تضمینی میگیریم و یا بطور مثال ترتیبی دادیم که مصاحبه انجام ندهید!!! که در اینجا لازم است صادقانه توضیح دهیم و پس از آن قضاوت را برعهده عزیزان بگذاریم. برای اخذ ویزای توریستی کانادا باید مدارکی را داشته باشید که در قسمت مدارک ویزای کانادا توضیح داده ایم و اینکه برای بالا بردن شانس گرفتن ویزا ، دعوتنامه معتبر نقش بسزائی دارد. پس از اپلای مدارک و پرداخت هزینه انگشت نگاری از طریق کردیت کارت نامه انگشت نگاری را دریافت میکنید و سپس از تاریخ صدور نامه انگشت نگاری یکماه فرصت دارید به هر کشوری که سفارت کانادا مستقر است رفته و انگشت نگاری را انجام دهید و در مورد ویزای توریستی کانادا هیچگونه مصاحبه ای انجام نمیگیرد!!! و ضمنأ اینکه بررسی مدارک شما ممکن است بدست هر آفیسر و کارمند سفارت کانادا در هر کشوری که سفارت کانادا مستقر است اتفاق بیفتد. پس بهتر است فقط مدارک خود را کامل کنید و ترجیحأ دعوتنامه را هم ضمیمه پرونده خود کنید و پس از انگشت نگاری منتظر بمانید تا جواب سفارت کانادا را دریافت کنید. (بهتر است اینکار را به شرکتها و سازمانهائی که در این رابطه تجربه دارند بسپارید) رد یا قبول ویزای کانادا، منوط به تأیید یا رد همان آفیسری هست که ممکن است در هر نقطه از دنیا که سفارت کانادا مستقر است انجام شود
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :