ویزای فوری شینگن

اخذ ویزای فوری شینگن رویای بسیاری از ایرانیان است که در سال های گذشته مشتاق سفر و یا مهاجرت به کشورهای اروپایی بوده اند. اما در این مسیر یکی از بزرگترین مشکلاتی که وجود دارد نداشتن شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزا است که این دسته از متقاضیان را دچار سردرگمی و گاهی در معضر سو استفاده و کلاهبرداری قرار می دهد. توجه داشته باشید که برای اخذ ویزای شینگن حتما از آژانس های مسافرتی معتبر کمک بگیرید تا در پروسه اخذ ویزا دچار مشکل و ضرر مالی نشوید.

فرایند اخذ ویزای شینگن

پروسه اخذ ویزای شینگن گاهی طولانی و طاقت فرسا می شود و از این رو ایرانیان بسیاری با هدف کوتاه کردن این مسیر به فریب بسیاری از شرکت های مهاجرتی و یا آژانس های مسافرتی را می خورند. توجه داشته باشید که در پروسه اخذ ویزای شینگن استفاده از واژه ها یا عباراتی تحت عنوان ویزای فوری شینگن یا ویزای تضمینی شینگن صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و اگر متقاضی اخذ این نوع ویزا هستید به این تبلیغات توجه نکنید زیرا صرفا یک بنر فریبنده می باشد.

 در پروسه اخذ ویزای شینگن هیچ مسیر 100 درصدی وجود ندارد و در همه حالت ها امکان ریجکتی ویزای شما وجود دارد. همیشه از اعتبار مجموعه ای که می خواهید ویزای شینگن را دریافت کنید مطمئن شوید. زیرا اکثرا آژانس های مسافرتی نوپا و تازه تاسیس از این واژه ها برای جذب مشتری استفاده می کنند. نکته دیگر اینکه در زمان استارت پروسه خود همه موارد و تعهدات آژانس مسافرتی و یا شرکت مهاجرتی را به صورت مکتوب و به شکل قرارداد نوشته و یک نسخه امضا و مهر شده آن را نیز نزد خود داشته باشید تا در صورت دریافت وجه و عدم پایبندی به تعهدات امکان پیگیری حقوقی برای شما وجود داشته باشد.

مدارک مورد نیاز ویزای شینگن

به طور کلی شما برای اخذ ویزای شینگن به سوابق بیمه، سوابق کاری، فیش حقوقی، مدارک مالیاتی، تمکن مالی، تراول هیستوری، اسناد ملکی، اسناد هویتی و مدارک تحصیلی و از این دست موارد نیاز دارید. از این رو اگر شما بخواهید بدون داشتن سند ملکی و یا داشتن سابقه سفر قوی، برای این نوع ویزا اقدام کنید، احتمال ریجکتی ویزای شینگن زیاد خواهد بود. نکته دیگری که می بایستی به آن توجه داشته باشید این است که برای شروع اخذ ویزای شینگن بهتر است از کشورهای سهل گیرتر پروسه اخذ ویزای خود را پیش ببرید از این دسته کشورها می توان به ایتالیا، ایسلند، فنلاند، لهستان، استونی و لیتوانی اشاره کرد که در صورت تکمیل بودن مدارک سخت گیری کمتری نسبت به بقیه کشورهای عضو شینگن دارند. در این مسیر اگر سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما در ویزایونایتد در ارتباط باشید.

تماس با ما

9 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
تیمور : سوال
8 4
سلام ویزای فوری رو توی چند وقت میگیرین؟
مدیریت : پاسخ
6 4
سلام لطفا اشاره نمایید در مورد ویزای کدام کشور سئوال میکنید
کامران : سوال
8 3
سلام ویزای فوری المان برای 2 نفر میخوام چه مدت طول میکشه کل مبلغ برای 2 نفر چقدر میباشد ؟ با تشکر
مدیریت : پاسخ
27 8
سلام.لطفا با ما تماس بگیرید.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :