ویزای تضمینی کانادا

برخی کشورها وجود دارند که مقررات سفت و سخت و دست و پاگیری را برای ورود به خاکشان در نظر میگیرند. یکی از این کشور ها کانادا میباشد که اخذ ویزای ورود به این کشور دشواری های خاص خود را دارد. البته سختی های اخذ ویزای کانادا به دلیل قوانین مهاجرتی جدید که این کشور در طی چند سال گذشته  وضع کرده، بیشتر شده است. در این بین سودجویانی پدید آمده اند که از بی اطلاعی افراد متقاضی سو استفاده کرده و مدعی اخذ ویزای تضمینی کانادا شده اند. البته نباید ناگفته نیز بماند که اخذ ویزای تضمینی کانادا چندان دور از ذهن نیست و میتوانید با مراجعه به برخی از آژانس های مسافرتی و همچنین دریافت مشاوره نسبت به طی مراحل اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهید. متقاضیانی که قصد دریافت ویزای تضمینی کانادا را برای مقاصد مسافرتی دارند مسیر راحت تری را طی خواهند نمود.

ویزای تضمینی کانادا

اخذ ویزای تضمینی کانادا توسط آژانس های مسافرتی ویزایونایتد را برای متقاضی بهمراه خواهد داشت. متقاضیان از زمانی که در ویزایونایتد اقدامات لازم را برای دریافت ویزای تضمینی کانادا انجام میدهند تا زمانی که به خاک کشور کانادا وارد میشوند تنها نخواهند بود. علاوه بر ارائه خدمات اصلی برای دریافت ویزای کانادا ، به آنها خدمات ارزنده دیگری نیز همچون انگشت نگاری، راهنما، لیدرشیپ که به زبان فارسی مسلط میباشد، پیکاپ پاسپورت، بلیط و کلیه خدمات پس از ورود شخص به کانادا را ارائه میدهند. ارائه خدمات اخذ ویزا به ویژه برای اخذ ویزای تضمینی کانادا باعث میشود تا حد زیادی از انرژی، زمان و همچنین هزینه ها کاسته شود.

ویزای تضمینی کانادا

اخذ ویزای تضمینی کانادا شرایطی نیز دارد که متقاضی باید از آن برخوردار باشد. البته شرایط ویزای مسافرتی چندان سخت نیست ولی متقاضی برای اخذ ویزای اقامتی کانادا باید از برخی شرایط برخوردار باشد. یکی از عوامل بسیار موثر در اخذ ویزای تضمینی کانادا تمکن مالی میباشد. یکی از شرایطی که میتواند به سفارت خانه کانادا ثابت کند که توانایی مهاجرت و انجام امور روزمره در کانادا را دارید تمکن مالی میباشد. هر چه وضعیت اقتصادی و مالی مناسبی داشته باشید سفارت کانادا امتیاز بیشتری را برای شما در نظر میگیرد و احتمال دریافت ویزا بیشتر میشود. یک حساب بانکی که موجودی آن چشمگیر باشد و یا یک سند معتبر میتواند راه را برای اخذ تضمینی ویزای کانادا هموارتر کند. حتی اگر موجودی حسابی خوبی ندارید ولی از شغل خوبی برخوردار هستید یک امتیاز برای شما محسوب میشود و نسبت به افرادی که حتی شغل خوبی نیز ندارند یک گام جلوتر خواهید بود. اگر از چنین شرایطی برخوردار باشید مطمئنا استرس های پس از وقت شما در سفارت کانادا کاسته خواهد شد و از اطمنیان خاطر بیشتری برای اخذ ویزای تضمینی کانادا برخوردار خواهید شد.

 

تماس با ما

10 / 10
از 7 کاربر
ارسال نظر
کامیار : ویزای تضمینی کانادا
5 0
سلام آیا واقعا ویزای تضمینی کانادا صحت دارد؟ میتوان جائی را پیدا کرد که ویزای 100٪ تضمینی بگیرد؟
مدیریت : پاسخ
5 0
سلام دوستانی هستند که دائمأ این سوال را تلفنی یا حضوری مطرح میکنند و میگویند آیا شما ویزای تضمینی کانادا را 100٪ انجام میدهید؟ یا میگویند جائی رفته ایم و گفتند که ما ویزای 100٪ تضمینی میگیریم و یا بطور مثال ترتیبی دادیم که مصاحبه انجام ندهید!!! که در اینجا لازم است صادقانه توضیح دهیم و پس از آن قضاوت را برعهده عزیزان بگذاریم. برای اخذ ویزای توریستی کانادا باید مدارکی را داشته باشید که در قسمت مدارک ویزای کانادا توضیح داده ایم و اینکه برای بالا بردن شانس گرفتن ویزا ، دعوتنامه معتبر نقش بسزائی دارد. پس از اپلای مدارک و پرداخت هزینه انگشت نگاری از طریق کردیت کارت نامه انگشت نگاری را دریافت میکنید و سپس از تاریخ صدور نامه انگشت نگاری یکماه فرصت دارید به هر کشوری که سفارت کانادا مستقر است رفته و انگشت نگاری را انجام دهید و در مورد ویزای توریستی کانادا هیچگونه مصاحبه ای انجام نمیگیرد!!! و ضمنأ اینکه بررسی مدارک شما ممکن است بدست هر آفیسر و کارمند سفارت کانادا در هر کشوری که سفارت کانادا مستقر است اتفاق بیفتد. پس بهتر است فقط مدارک خود را کامل کنید و ترجیحأ دعوتنامه را هم ضمیمه پرونده خود کنید و پس از انگشت نگاری منتظر بمانید تا جواب سفارت کانادا را دریافت کنید. (بهتر است اینکار را به شرکتها و سازمانهائی که در این رابطه تجربه دارند بسپارید) رد یا قبول ویزای کانادا، منوط به تأیید یا رد همان آفیسری هست که ممکن است در هر نقطه از دنیا که سفارت کانادا مستقر است انجام شود
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :