سوپر ویزای کانادا

ممکن است در نزدیکان شما هم اتفاق افتاده باشد که فرزندان و نوه ها به کشورهای اروپایی و آمریکایی سفر کنند و والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها به شدت در نبود این افراد دچار تنهایی و ناراحتی شوند. در برخی کشورها همانند کانادا فرصتی فراهم شده که این دو قشر بتوانند در کنار هم باشند و دیداری تازه کنند. افرادی که فرزندانشان در کانادا هستند می توانند با اخذ سوپر ویزای کانادا نسبت به سفر به این کشور و دیدار عزیزانشان اقدام کنند.

 سوپر ویزای کانادا

سوپز ویزای کانادا چیست ؟

سوپر ویزا در حقیقت نوعی ویزای موقت می باشد و در ذیل ویزای توریستی کانادا قرار می گیرد. این ویزا به والدین فرد مقیم کانادا این امکان را می دهد که تا 2 سال در کانادا حضور داشته باشند. نکته جالب اینکه بعد از پایان اعتبار این ویزا امکان تمدید آن هم به صورت ساده و بدون نیاز به انگشت نگاری وجود دارد و والدین می توانند برای سوپر ویزای 10 ساله کانادا اقدام کنند. البته این نوع ویزا یک سری شرایط دارد:

اول اینکه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ می توانند به دعوت از نوه و یا فرزند خود که مقیم کانادا هستند برای اخذ سوپر ویزای کانادا اقدام کنند. ارائه بیمه خدمات درمانی از داخل کانادا، ارائه تمکن مالی از هر دو طرف، نداشتن سابقه کیفری و سوءپیشینه، تست سلامت، وضعیت مالی هر دو طرف، وضعیت شغلی، ارائه پوشش 100 هزار دلاری، برگه ارزیابی مالیاتی فرد مقیم، گواهی شغلی و میزان حقوق الزامی می باشد.

اخذ سوپر ویزای کانادا

غیر از موارد گفته شده فرد مقیم می بایستی در سال حداقل 24 هزار دلار کانادا داشته باشد و فرد مدعو نیز می بایستی گواهی سلامت عمومی خود را از پزشک معتمد سفارت کانادا در تهران دریافت نماید. مدت زمان اخذ سوپر ویزای کانادا همانند ویزای توریستی این کشور بین 1 ماه تا 3 ماه می باشد. در پایان اگر قصد اخذ ویزای توریستی کانادا را دارید می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. همچنین می توانید ضمن تماس با کارشناسان ما سوالات خود را با آنان در میان بگذارید. کارشناسان ویزایونایتد در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای شما را اخذ می نمایند.

اخذ ویزای کانادا

تماس با ما

9 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :