ویزای مولتی کانادا

یکی از انواع ویزای کانادا که شاید نامش را نیز نشنیده باشید، ویزای مولتی کانادا میباشد. مدت زمان ویزای مولتی کانادا ۵ سال میباشد و شما با اخذ این ویزا قادر خواهید بود تا بتوانید چندین بار به کانادا سفر کنید. در واقع مدت اعتبار این ویزا ۱۰ ساله میباشد ولی به دلیل اینکه پاسپورت های ایرانی ۵ سل بیشتر اعتبار ندارند، این ویزا نیز به صورت ۵ ساله صادر میشود. با اخذ ویزای مولتی کانادا علاوه بر اینکه از مزیت ۵ ساله بودن آن بهره خواهید برد میتوانید از تمامی مرزهای ورودی کانادا به این کشور سفر کنید.

اگر قصد سفر به کانادا را دارید و شرایط اخذ این نوع ویزای کانادا را دارید بهتر است ویزای تک ورودی کانادا را فراموش کرده و ویزای مولتی کانادا را اخذ کنید تا بتوانید اجازه ورود به کانادا تا ۵ سال را دریافت کنید. ویزای مولتی کانادا بخصوص برای افرادی که سفر های زیادی را به کانادا انجام میدهند بسیار مناسب است.

ویزای مولتی کانادا

به یاد داشته باشید که برای اخذ ویزای مولتی کانادا باید افسر مهاجرت را از طریق فرم و اسناد مجاب کنید که بعد از گذشت پایان اعتبار ویزای مولتی کانادا به کشور مبدا باز خواهید گشت. در واقع یکی از مهمترین نکاتی که افسر مهاجرت در بررسی ها مورد توجه قرار میدهد همین موضوع میباشد.

مدارکی که برای اخذ ویزای مولتی کانادا مورد نیاز است:

  1. شناسنامه ترجمه شده.
  2. پرینت از حساب بانکی و یا گردش حساب از شش ماه گذشته.
  3. تکمیل و همچنین تایید فرم درخواست ویزا.
  4. دو قطعه عکس ۴*۶
  5. سند ملکی ترجمه شده.
  6. در صورتی که مشغول به کار هستید باید ترجمه سند شغلی را ارائه دهید.
  7. بیمه یکساله برای متقاضی.
  8. دعوتنامه(البته این مورد اختیاری میباشد).
  9. سند ازدواج ترجمه شده(این مورد اختیاری میباشد).
  10. ارائه نتیجه آزمایشات پزشکی از طرف پزشکی که امین باشد.

 

تماس با ما

9 / 10
از 6 کاربر
ارسال نظر
Foroud : سوال
2 0
سلام من علاوه بر پاسپورت ايران پاسپورت يكي از كشورهاي حوزه كاراييب رو هم دارم اعتبار پاسپورت ايران دو ساله ولي اعتبارات پاسپورت كاراييب ٥ سال اگر از طريق شركت شما بخوام اقدام كنم و بخوام با پاس كاراييب ويزا بگيرم مشكلي نيست ؟ ويزا شينكن و انگليس و ژاپن و استراليا رو هم دارم . متشكرم از پاسخكويي
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام ویزای مولتی پنجساله کانادا با پاسپورت ایرانی قابل قبول است جهت شرایط ملیتهای دیگر به سایت سفارت کانادا مراجع نمائید و شرایط دریافت ویزای کانادا با پاسپورت کشورهای حوزه کارائیب را مطالعه فرمائید.
زهرا : سوال
2 0
سلام من فرزندم مقیم و شهروند کاناداست و استاد دانشگاه است برای ویزای مولتیپل ایا مدارک پزشکی لازم است یا نه ، بیمه چی جز مدارک باید بفرستم یا خیر من سوپر ویزا نمی خواهم ویزای مولتیپل معمولی می خواهم و اینکه ایا پول را برا ویزا از کاندا می توان پرداخت کرد
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام شرایط دریافت ویزای مولتیپل کانادا در سایت موجود میباشد . فرزند شما که مقیم کاناداست میتواند برای شما دعوتنامه ارسال نماید.
شفق : ویزای مولتی کانادا
2 0
سلام و روز بخیر من میتوانم درخواست ویزای کانادا برای مدت زمان کمتر از 5 سال کنم که شانس بیشتری برای گرفتن ویزای کانادا داشته باشم؟مثلا ویزای 6 ماهه؟ضمنا شنیدم ویزای مولتی 5 ساله کانادا را فقط میتوان 6 ماه استفاده کرد آیا این موضوع صحت دارد؟
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام و وقت بخیر در حال حاضر کلیه درخواستهای ویزای کانادا برای ایرانیان مولتی 5 ساله میباشد و گزینه دیگری نیست.البته اگر بطور مثال پاسپورت شما 3 سال اعتبار دارد ویزای شما هم 3 ساله خواهد شد.شما با ویزای مولتی کانادا در هر بار سفر میتوانید بمدت 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید و پس از آن باید خارج شوید و در صورت نیاز میتوانید دوباره وارد شده و 6 ماه مجددا بمانید.
سما : ويزاي كانادا بدون داشتن شينگن
2 0
با عرض سلام و وقت بخير بدون ويزاي شينگن به هيچ وجه نميتوان ويزاي كانادا را دريافت كرد؟ و ديگر اينكه من و خواهرم حدود ٥٠٠ ميليون باهم ميتونيم تمكن مالي داشته باشيم باتوجه به مجرد بودن ما پدرمان ميتواند تمكن رابراي هر دري ما بگذارد؟
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام شرایط شغلی و سن و سند ملکی .... و عوامل دیگری در گرفتن ویزای کانادا نقش دارد . لطفأ تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمائیتان کنند.
الهه : مدرک زبان
1 0
مدرک زبان برای ویزای مولتی پلی لازم هست؟؟و چقدر سرمایه ما باید داشته باشیم
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام برای ویزای مولتیپل توریستی کانادا نیازی به داشتن مدرک زبان نیست و احتیاج به مدارکی هست که در قسمت مدارک ویزای کانادا در همین سایت درج شده.
Pedram : در مورد زمان بعد از انگشت نگاري
0 0
راهي وجود داره ك بعد از انگشت نگاري جوابش زودتر بياد معمولا روالش چند روز طول ميكشه تمكين مالي منم كمه يكم
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام زمان مشخص و دقیقی نمیتوان گفت بستگی به مدارک شما و آفیسر یا بک گراندچک رفتن یا نرفتن دارد .نه با مبلغ بیشتر زمان جوابدهی تغییری نخواهد کرد.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :