ویزای قطر فوری

شرکت ویزا یونایتد می تواند به شما در اخذ ویزای قطر فوری کمک نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. برای سفر به هر کشوری می بایست ویزای آن کشور را تهیه نمود. ویزای هر کشوری با توجه به موقعیت و سیاست های آن کشور دارای قواعد و شرایط خاصی می باشد که برای آنکه بتوانید به آن کشور سفر کنید می بایست قوانین مربوط به دریافت ویزای آن کشور را رعایت نمایید. به عنوان مثال در صورتی که قصد سفر به قطر را دارید می بایست گذرنامه ای با حداقل اعتبار 6 ماهه به علاوه ی موجودی حساب 5000 ریال قطر را در کنار سایر مدارک رایج داشته باشید تا ویزا برای شما صادر شود.

سفارت قطر به دلیل اتوماسیون مناسبی که دارند در کمترین زمان ممکن ویزای شما را حاضر می کنند اما اگر بنا به ضرورت های پیش آمده نتوانستید همین زمان اندک هم صبر کنید میتوانید از خدمات ویزای قطر فوری استفاده کنید. در این شرایط با پرداخت هزینه ی ویزای بیشتر نسبت به حالت معمولی ویزای قطر فوری شما حاضر می شود و میتوانید در کمترین زمان به قطر سفر کنید.

ویزای قطر فوری

اگر مایلید تا ویزای قطر فوری دریافت نمایید می بایست تمامی مدارک مورد نیاز خود را از پیش آماده کرده باشید تا در سریع ترین زمان ممکن ویزای قطر شما آماده و به شما تحویل داده شود. در صورت نقص در مدارک ویزای شما صادر نخواهد شد و ملزم به تحویل تمام مدارک به صورت یک جا هستید.

مدارک ویزای قطر به شرح زیر می باشند:

  • گذرنامه با اعتبار حداقل شش ماهه
  • 5000 ریال قطر مانده حساب به همراه پرینت گردش سه ماهه آخر حسابتان
  • رزو هتل و بلیط هواپیما
  • اصل و کپی  شناسنامه
  • 2 قطعه عکس 6 در 4 زمینه سفید و رنگی جدید

ویزای قطر فوری

پس از اینکه تمامی مدارک را تهیه نمودید می بایست آنها را به سفارت قطر تحویل نموده و تقاضای ویزای قطر فوری نمایید تا به درخواست شما رسیدگی و ویزای شما را صادر نمایند.

در صورتی که برای تفریح و مسافرت به قطر سفر میکنید می بایست تقاضای ویزای توریستی نمایید که در این صورت قیمت ویزای قطر معادل 200 ریال قطر خواهد بود که باید پرداخت نمایید. در صورتی که به قصد تجارت مایلید به قطر سفر کنید می بایست  تقاضای ویزای تجاری نمایید که این ویزا هم 200 ریال قطر برای شما هزینه خواهد داشت.

معمولا پس از ثبت درخواست ویزای قطر فوری در صورت تکمیل بودن مدارک پرداخت تمام هزینه ها و عوارض و .... شما آماده ی پرواز به مقصد قطر خواهید بود.

شرکت ویزا یونایتد پیشرو در اخذ ویزای قطر میباشد که در اسرع وقت و با بهترین قیمت، با داشتن کفیل و اسپانسر معتبر قطری بانجام میرساند.

 

اخذ ویزای آنلاین قطر

 

تماس با ما

9 / 10
از 103 کاربر
ارسال نظر
رضا : در خواست ویزای توریستی
3 0
سوالات و نظرات شما
مدیریت : پاسخ
3 0
در صورتیکه درخواست ویزای توریستی قطر را دارید لطفا با شرکت تماس بگیرید . شماره های شرکت در قسمت تماس با ما و یا در پایین صفحه میباشد.
مهدی : ویزای فوری قطر
2 0
آیا امکان صدور ویزای فوری قطر وجود دارد؟حداقل زمان ممکن صدور ویزارا بفرمایید لطفا
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام ویزای قطر فقط بصورت عادی صادر میگردد و مدت زمان ۷ تا ۱۰ روز زمان نیاز دارد البته ممکن است ۳ تا ۴ روزه نیز صادر گردد.
رويا : ريجكتي قطر
0 1
درچه صورت ممكنه ويزاي قطر ريجكت بشه؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام معمولا ویزای قطر ریجکتی کمی دارد ولی در صورتیکه قبلا مرتکب تخلفی در قطر شده باشید امکان ریجکتی وجود دارد.
ALI : 0
0 0
سلام ویزای قطر احتیاج به ضمانت برگشت ماسفر دارد؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام روز بخیر نوع ویزای قطری که ما میگیریم نیاز دبه ضمانت بازگشت نداره.
حسین : ویزای قطر
0 0
سلام ویزای فوری قطر چند روزه تحویل داده میشود؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام. ویزای قطر حالت فوری نداره متاسفانه، اما همین ویزای عادی هم زمان زیادی نمیبره و معمولا بین 7 تا 10 روز کاری صادر میشه.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :