مدارک ویزای کانادا

مدارک ویزا

مدارک اصلی جهت دریافت ویزای کانادا شامل :

  • پاسپورت
  • شناسنامه
  • سند ازدواج (در صورت تأهل)
  • عکس 4.5*3.5
  • سند ملکی
  • مدارک شغلی
  • پرینت 6 ماهه بانکی
  • نامه تمکن مالی
  • سفرهای خارجی و داشتن ویزای شینگن در سه سال اخیر

خاطر نشان می گردد تمام مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه گردد و امکان گرفتن پرینت حساب و نامه تمکن مالی از بانک به درخواست مسافر می تواند به صورت انگلیسی دریافت گردد.

پس از تهیه مدارک لازم در صورتیکه دعوتنامه نیز دارید پس از پر کردن فرم درخواست ویزا در سیستم وقت دهی کانادا اپلای نمائید ، درخواست ویزای کانادا بصورت آنلاین میباشد . سپس هزینه واریزی سفارت را با کارت اعتباری (کردیت کارت) پرداخت نموده و پس از چند ساعت یا چند روز وقت انگشت نگاری شما آماده میشود و یک فرصت یکماهه دارید تا به کشوری که سفارت کانادا در آنجا مستقر هست بروید و بیومتریک یا همان انگشت نگاری را انجام دهید.

لازم بذکر است افراد زیر 14 سال و بالای 80 سال نیاز به انگشت نگاری ندارند ولی پر کردن فرم درخواست ویزا برای همه افراد الزامیست.

شرکت ویزا یونایتد تمام خدمات فوق را در صورت تمایل مسافران عزیز ، انجام میدهد.

 

تماس با ما

9 / 10
از 13 کاربر
ارسال نظر
محمد رضا : ویزای توریستی
5 0
سلام خدمت شما در رابطه با سفر های خارجی و داشتن ویزای شینگن برای گرفتن ویزای سیاحتی ضروری است یا که بدون داشتن سفر خارجی و گرفتن ویزای شینگن نمیشه ویزای توریستی کانادا را گرفت
مدیریت : پاسخ
5 0
سلام و روز بخیر اخذ ویزای کانادا به مدارکی نیاز دارد که نداشتن هر کدام از جمله نداشتن ویزای شینگن شانس شما را برای گرفتن ویزای توریستی کانادا کاهش میدهد.
مهرداد : سند ملکی
5 0
یکی از مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای مولتی کانادا ، سند ملکی است. حال اگر سند ملک به نام همسر شخص متقاضی باشد ،آیا قابل قبول است؟
مدیریت : پاسخ
5 0
سلام و درود خیر، درخواست کننده ویزا باید مدارک لازم از جمله سند را داشته باشد.
امیر : سوال
3 0
سلام. من 51 سال دارم و تمام مدارک رو دارا هستم. متاهل و دو فرزند دارم .تنها برای خودم دارم اقدام میکنم. ولی دعوت نامه ندارم. نامه شرکت جهت معرفی من و میزان حقوق و نامه تمکن و همه تکمیله فقط دعوت نامه ندارم ایا شانسی دارم
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام برای اخذ ویزای کانادا مدارک دیگری لازم است که در سایت در قسمت مدارک ویزای کانادا درج شده مثل سند ملکی و داشتن ویزای شینگن،لطفا مطالعه فرمائید.
الهام : ترجمه مدارک
3 0
با درود من مدارکم رو دارالترجمه‌ای ترجمه کرده که مترجم رسمی دولت کانادا هستن و مهر برجسته و سربرگ مخصوص رو دارند. آیا نیاز به تایید وزارت امور خارجه هست؟
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام جهت ویزای کانادا فعلا الزامی به تایید مدارک توسط دادگستری و وزارت امور خارجه نیست.
shabnam : سابقه سفر
1 0
با سلام سوالم در مورد ویزای توریستی کانادا است. سه سال پیش سفر زیارتی به عراق داشتم که در گذرنامه قبلیم هست. ایا باید در تکمیل فرمها قید کنم؟ تشکر فروان
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام هیچ اطلاعاتی را برای سفارت کانادا مخفی نکنید. صادقانه برخورد کنید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :