مدارک ویزای قطر

قطر یکی از کشور های ثروتمند آسیایی و حوزه ی خلیج فارس می باشد که به صورت پادشاهی اداره میشوند. مانند هر کشوری لازمه ی  سفر به قطر نیز دریافت ویزای قطر می باشد برای دریافت ویزای قطر می بایست قبل از اقدام نسبت به جمع آوری مدارک ویزای قطر اقدام نمایید تا در طول دوره دریافت ویزا با مشکلات کمتری رو به رو شوید.در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مدارک ویزای قطر آشنا کنیم.

در ابتدا بهتر است با انواع ویزای قطر که میتوان از آنها برای دریافت مجوز تردد در کشور قطر استفاده کرد آشنا شوید. هر یک از این نوع ویزا دارای شرایط مختص به خود می باشند و مدارک خاص خود را نیز می طلبند.

مدارک ویزای قطر

ویزای مقام های رسمی ، ویزای تجاری ، ویزای توریستی، ویزای شهروندان کشورهای عضو شورای همکاران خلیج فارس، ویزای ترانزیت، ویزای توریستی مشترک قطر و عمان، ویزای فوری توریستی، ویزای بازدید ، ویزای مجدد از انواع ویزای قطر می باشد که توسط سفارت قطر صادر می شود و شما میتوانید با استفاده از آن نسبت به تردد در معابر و شهرها قطر استفاده نمایید.

برای دریافت هر نوع ویزایی می بایست هزینه ثبت ویزا مخصوص آن نوع از ویزا را پرداخت نمایید در همین رابطه باید گفت که سیاست مداران و مقامات رسمی از پرداخت هزینه صدور ویزای قطر معاف هستند، افرادی که مایل به دریافت ویزای تجاری ، توریستی ، ویزای بازدید و ویزای مجدد هستند می توانند با پرداخت 200 ریال قطر نسبت به دریافت ویزای خود اقدام کنند و سایر ویزا ا هزینه ای 100 ریال قطر را خواهند داشت.

مدارک ویزای قطر

برای اینکه بتوانید ویزای توریستی قطر را دریافت نمایید می بایست گذرنامه ای با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشید همچنین اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشید در کنار این مدارک 2 قطعه عکس 6 در4 زمینه سفید رنگی ، برگه رزو هواپیما و هتل و رسید گردش مالی سه ماهه اخیر حساب بانکی با حداقل موجودی 5000 ریال قطر را نیز باید در پوشه مدارک ویزای قطر خود جهت اخذ ویزای قطر به همراه داشته باشید.

پس از ارائه مدارک ویزای قطر به سفارت ظرف مدت 24 ساعت به صورت اتوماتیک ویزای شما صادر میشود. این ویزای قطر از لحظه صدور سه ماه اعتبار دارد و شما میتوانید ظرف مدت سه ماه آینده به قطر سفر کنید. همچنین پس از ورود به خاک قطر به مدت یک ماه اجازه ی تردد در این کشور را خواهید داشت.

 

تماس با ما

10 / 10
از 74 کاربر
ارسال نظر
کمال خانی : سفارت قطر در تهران
6 0
سلام برای گرفتن ویزای قطر باید به سفارت قطر در تهران مراجعه کنیم؟
مدیریت : پاسخ
6 0
سلام جهت گرفتن ویزای توریستی قطر باید به شرکتهای توریستی یا همان ِژانس مسافرتی مراجعه نمائید. شرکت ویزا یونایتد نیز این خدمات را انجام میدهد.
شقایق : ویزای قطر
6 0
سلام ویزای قطر سه ماهه آیا قابل تمدید میباشد؟
مدیریت : پاسخ
6 1
سلام ویزای قطر 3 ماهه قابل تمدید میباشد بمدت 2 یکماهه و پس از آن باید ویزای قطر مجدد بگیرید.
ارمان : سفر
6 0
ادرس اژانستون در خوزستان
مدیریت : پاسخ
7 0
سلام ما در خوزستان نماینده نداریم. لطفا با دفتر تهران تماس بگیرید. 02188522362 با تشکر
حیدر : ویزای 6ماهه قطر
2 0
ویزای 6ماهه قطر چه نوع ویزایی است؟
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام ویزای ۶ ماهه قطر همان ویزای کاریست که در اصل ۵ ماه اقامت دارد و امکان تمدید از طرف کارفرما در قطر وجود دارد.
میلاد خان : داشتن دعوت نامه
2 0
سلام علیکم . آیا در صورت داشتن دعوت نامه ، بازهم باید گردش حساب و حداقل 5000 ریال قطر موجودی داشته باشم ؟
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام برای اخذ ویزای توریستی قطر بهچکدام از این موارد نیازی نیست. 5000 ریال قطری هم در فرودگاه قطر بصورت نقد داشته باشید نیازی به گردش حساب نیست.
داریوش : ویزای قطر
0 0
درود، من میتوانم پس از صدور ویزای قطر، هزینه را پرداخت کنم؟
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام واریزی ویزای قطر همراه با درخواست ویزا باید انجام گیرد تا ویزا اصطلاحا پست گردد.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :