مدارک ویزای باکو

کشور آذربایجان از جمله کشورهای بسیار زیبا و جذاب برای گردشگران میباشد. باکو یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور آذربایجان است و هر گردشگری که به کشور آذربایجان وارد میشود از این شهر زیبا نیز دیدن میکند.

اخذ ویزا برای ورود به این کشور نیز همانند بسیاری از کشورهای دیگر ضروریست و بدون ویزای آذربایجان قادر نخواهید بود به این کشور سفر کنید. ویزای آذربایجان یا ویزای باکو  نامیست که بر روی ویزای کشور آذربایجان قرار داده شده است. ویزای باکو از دو طریق قابل دریافت است. یکی از راه های اخذ ویزای باکو به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انجام میشود. با سامانه الکترونیکی اخذ ویزای باکو دیگر نیازی به سفارت آذربایجان نمیباشد و با طی مراحلی میتوان جهت ثبت نام اقدام نمود. نوع دیگری از اخذ ویزای آذربایجان یا باکو وجود دارد که به آن ویزای لیبل میگویند. برای دریافت ویزای لیبل باید به سفارت آذربایجان در ایران مراجعه نموده و پس از طی مراحل و همچنین با در دست داشتن مدارک ویزای باکو نسبت به ثبت نام ویزا اقدام نمایید.

مدارک ویزای باکو

مدارک ویزای باکو:

  • گذرنامه که دارای حداقل ۶ ماه اعتبار باشد و کپی از صفحات اصلی آن.
  • دو قطعه عکس ۴*۳ بصورت رنگی.
  • کپی از گواهی بیمه پزشکی.
  • فیش واریز شده صدور ویزا.
  • یکی دیگر از مدارک ویزای باکو برای افرادی که جزو اتباع خارجی و یا فاقد تابعبت هستند و سن آنها کمتر از ۱۸ سال است و با گذرنامه مجزا و بدون والدین خود قصد سفر دارند، کپی گواهی تولد و یا اجازه رسمی والدین میباشد.

مدارک ویزای باکو

برای اینکه بتوانید مدارک ویزای باکو را تحویل سفارت آذربایجان دهید باید در روزهای شنبه تا چهارشنبه به آدرس تهران، پاسداران، خیابان نیستان سوم، کوچه راستوان، پلاک ۱۶ مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را طی نمایید. تلفن سفارت: ۵-۰۲۱۲۲۵۵۹۵۵۳

اگر قصد سفر توریستی به کشور آذربایجان را دارید متیوانید ویزای خود را از طریق آژانس های مسافرتی مانند ویزا یونایتد که اقدام به برگزاری تورهای مسافرتی میکنند اقدام نموده و ویزای خود را دریافت نمایید.

اخذ ویزای باکو توریستی از طریق ویزا یونایتد مزیت هایی را به همراه خواهد داشت. ویزا یونایتد مشاوره رایگان و کاملی را در اختیار مسافران قرار خواهد داد تا با آگاهی و اطلاعات کامل ویزای باکو را اخذ نمایند. ویزا یونایتد یکی از آژانس های مسافرتی نمونه در سطح کشور میباشد که سالیان زیادیست جهت رفاه حال مسافران تمامی خدمات دریافت ویزا و برگزاری تورهای مسافرتی را برگزار مینماید.

 

تماس با ما

10 / 10
از 29 کاربر
ارسال نظر
مصطفی : تشکر
4 0
با سلام بنده برای نوروز 97 از طریق این سایت برای ویزا باکو اقدام کردم که در کمترین زمان ممکن کمترین هزینه برای خانواده ام ویزا گرفتند و بدون هیچ مشکلی از طریق تلگرام برام فرستادن که پرینت گرفته و در این کشور اقامت کردیم. با تشکر
مدیریت : پاسخ
4 0
سلام سپاس از شما دوست عزیز. افتخار داریم که بتوانیم خدمات ویزا را به هموطنان گرامی ارائه بدهیم .
حجت : مدارک ویزای باکو
0 0
برای ویزای لیبلی آذر بایجان چه مداری لازم دارید؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام جهت ویزای آذربایجان(باکو) عکس رنگی 3*4 و اصل پاسپورت نیاز هست. و برای ویزای الکترونیک فقط اسکن پاسپورت نیاز هست.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :